استقلال با پرسپولیس برابر شد/ آبی‌ها در آستانه جاودانگی

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل مس رفسنجان جمع امتیازهای خود را به عدد ۶۷ رساند و به رکورد پرسپولیس در دو فصل گذشته رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان فرهاد مجیدی خاتمه پیدا کرد.

به این ترتیب آبی‌های پایتخت که پیش از این قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده بودند و جمع امتیازهای خود را یک هفته مانده به پایان مسابقات به عدد ۶۷ رساندند تا به رکورد پرسپولیس در دو فصل گذشته برسند.

پرسپولیس دو فصل گذشته توانست با ۶۷ امتیاز رکورد بیشترین امتیاز را در لیگ برتر ثبت کرده و قهرمان شود. با توجه به اینکه هنوز یک هفته دیگر از لیگ برتر فصل جاری باقی مانده است استقلال این شانس را دارد تا با کسب تساوی یا پیروزی از رکورد پرسپولیس عبور کرده و با ۶۸ یا ۷۰ امتیاز در لیگ برتر جاودانه شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 4
    خداییش هر که فوتبالی هست بگوید آیا مس مردانه بازی کرد در نیمه دوم به جان هر که دوست دارید آیا داوری داور بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتم که قهرمانی استقلال با نباختن در این فصل لیگ آماتور یعنی خوردن پول بیت النال توسط استقلال و داورها و وزیر. آقای مجیدی مافیا بدان خدایی هست قیامتی هست.
    • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 1
      بعد ۱۰ سال با امتیازات معیشتی و یارانه پنالتی های دو رقمی یه جام اسنپی هدیه گرفتن. پرسپولیس پوکر کرده و با ۱۳ بازیکن به فینال واقعی آسیا رسیده‌. حالا الاستقلال رفت تا ۱۰ سال دیگه تو غار.
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 2
      جالبه میگه با پرسپولیس مساوی شد!!! تو چی مساوی شده؟ ۱ جام در مقابل ۵ جام؟ از لحاظ امتیاز که باید ۳ امتیاز گل گهرو کم کنید تا باز از لحاظ امتیازم بره پایین! اما خوب بالاخره نمیخوان بعد ۱۰ سال تو ذوق کیسه ها بزنن و میان براشون تیتر جعلی میزنن@
    • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 2
      منظور شما از استقلال کیسه هست؟
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      2 1
      دقیقا راست میگه فقط اون پنج سالی کاملا پاک بود که بازیکنای حریف جلو دروازشون به پرسپولیسیا پاس میدادن تا گل بزنن اره فقط جامهای اهدایی و اسنپی پاک بود
    • آریا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 1
      خودت که نفهمیدی چی گفتی خخخخخ اما چون استقلال قهرمان شده لیگ شد آماتور ؟ یا. چون استقلال نمی بازه و رکورد تاریخ فوتبال ایران را بنا کرد بیت المال رو خورده ؟ فعلأ که گندش در آمده که رئیس قبلی فدراسیون ۱۰ میلیارد از بودجه فدراسیون را داده به پیروزی ¡!! خخخخخ وجدان خوب چیزیه ...
  • رحیم IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 4
    نکته شگفت انگیز بازی امشب رفسنجانی ها حق امدن به ورزشگاه نداشتندو تعداد الاستقلالی ها بیشتر بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخ فوتبال پاک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! داور هم با الاستقلالی ها مهربان یود این اخراج هم وقتی گرفت که الاستقلال را برنده کرده بود. جام داوری مبارک.
    • IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 1
      واقعاً دیگه لنگی ها رد دادن...
    • حقیقت گو IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      1 0
      خجالت بکشید ، چقدر مزخرف و دری وری می بافید؟!!
  • رحیم IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 0
    همه سعید فتاحی را فراموش کرده اند. اژدهای فوتبال ایران است که در استقلال سرشو زیر برف کرده تا چراغ خاموش مافیا گری کند. هواداران فساد سعید فتاحی را بیان کنید. قلعه نوعی به کرمانی ها خیانت کرد و گرنه با اختلاف ده امتیاز بالاتر از الاستقلال قهرمان لیگ برتر بود. همه مردم شهرستانی ها می دانند قهرمانی حق سرخابی ها نبود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس