کد خبر 1379082
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ‌هزار واحدی روبه‌رو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۷میلیارد و ۳۰۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار میلیارد تومان در بیش از ۴۸۵ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و ۴۹۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۵۵هزار و ۷۱۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بیشتر بخوانید:

سازمان بورس اجازه بستن کد بورسی سهامداران را ندارد

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۶۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۹۲۵میلیارد تومان در ۳۲۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۲۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادارت، داروسازی دانا و مدیریت انرژی امید تابان هور شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 1
    ممنون از دولت رییسی..دولت کاربلد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس