تبعات شکل‌گیری ذهنیت وجود فساد در مردم

محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه: در شرایط تلقی فساد فرد هنگام مراجعه به دستگاه مربوطه در نخستین گام به این فکر می‌افتد که چگونه راه خلاف و اصطلاحاً پارتی را برای پیشبرد کارش بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایرانی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    این احساس نیست واقعیت جامعه ماست. جون که فساد همه جا رسوخ کرده. مردم ازراه قانونی به جایی نمی رسند ناامید می شوند. پس یک راه می ماند که خیلی اسانتر و میان بر است. واین راه میان بر منجر به حادثه برج ابادان می شود و عده ای بی گناه به خاک و خون کشیده می شن
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      اینهمه برخورد شد ندیدی؟‌ اینهمه مانع شدن ندیدی؟
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    حضرت آیت اله اژه ای اکثر قضات سلیم النفس و سالم هستند - من شهروند ایرانی هستم این رفتار حضرتعالی در بیان به قضات که مردم بفکر وکیل و کارشناس هستند و پارتی و... به والله حقوق مردم در این بین پایمال می شود - مردم عادت به حرافی دارند - سند ومدرک و قانون و ... حقی را اثبات می کند فرد خاطی که شکایتش رد شده دوباره از یک مسیر دیگه شروع ایزاء و اذیت شهود و کارشناس و حیثیت قاضی می کند - حضرت ایت الله نباید سوار موج افرادی بشوید که قوه قضائیه را دارند تضعیف می کنند - جامعه بیمار است دروغ رواج افسار گسیخته ای دارد هرچه دروغ بزرگتر فسادش بیشتر - وضعیت روحی و روانی و دروغپردازی عادتمان شده به آسانی افتری می زنیم تا جائیکه به صورت خشونت مزمن بخانواده ها سرایت کرده بفکر درمان باشید اول ایجاد باور مثبت در جامعه و سپس صیانت از حیثیت قضات شریف - طرف رفته زمین کشاورزی همسایه اش را با بیل مکانیکی جند هزار متر پی کنی کرده و علاوه بر حفاری در عرض بالا ن؛ خاله های زیر خاک را ریخته روی سطح زمین - از طرف مدعی است 50 سال پیش اصلاحات ارضی باید این قطعه را بما می داد - کارشناس رسمی داد گستری اسناد نسقی و.. همه و همه رای داده اند لیکن قاضی بی دلیل زیر فشار است بجای حمایت از قضات شرافتمند آنهارا کم تهدیدکنید این راز حکومتداری نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس