کد خبر 1378997
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
عکس تاریخی محمد صلاح در ایستگاه راه‎آهن

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: هنوز ماموریت لیورپول در فصل جاری فوتبال اروپا تمام نشده است.

به گزارش مشرق، محمد صلاح که با تیم لیورپول توانسته جام اتحادیه  و جام حذفی فوتبال انگلیس را فتح کند در لیگ برتر نیز عنوان بهترین گلزن را به خود اختصاص داد تا فصل رویایی را با شاگردان یورگن کلوپ سپری کند. این تیم در لیگ برتر فوتبال انگلیس با کسب ۹۱ امتیاز، نایب قهرمان شد.

شاگردان کلوپ که توانستند در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به فینال این تورنمنت صعود کنند هفتم خرداد بازی سختی را برابر رئال مادرید دارند. بازی که یادآور فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ است. در آن بازی خطای سرخیو راموس بر روی محمد صلاح موجبِ مصدومیت و تعویض این ستاره مصری شد.

ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول با انتشار تصویری از خود در توئیتر نوشت:‌ هنوز کارمان تمام نشده است. صلاح این پیام را با تصویری منتشر کرد که در آن جایزه عنوان بهترین گلزن و بازیساز لیگ جزیره را در دست دارد.

اشاره صلاح به فینال لیگ قهرمانان اروپا است که باید برابر تیم رئال مادرید قرار گیرند. فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۸ می در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس