کد خبر 1378918
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
سهیل مهدی: هنوز برنامه‌ای برای حضور تماشاگران اعلام نشده است

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مصوبه وزارت کشور باید ۳۰ درصد از هواداران در ورزشگاه های هر استان شرکت کنند و کار باشگاه تراکتور مغایر مصوبه وزارت کشور بود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در گفت وگویی درباره شرایط برگزاری بازی های این هفته از لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط آب و هوایی را نمی توانیم عوض کنیم و پیگیری می کنیم اگر هوا خوب شد، در ساعت مقرر بازی ها برگزار می شود اگر هوا خوب نشد بازی های صدر و قعر جدول را برگزار می کنیم و  بازی هایی که اثرگذار نیستند، با تاخیر برگزار می کنیم. لحظه به لحظه وضعیت آب و هوایی را رصد می کنیم.

وی افزود: پیش بینی آب و هوای بد را دیر به ما اعلام کردند. پرواز باشگاه سپاهان لغو شده بود و تازه نیم ساعت پیش به اهواز رسید اما شرایط  آب و هوایی و سلامتی بازیکنان و مردم در اولویت است و دنبال اخبار موثق هستیم. در تهران هم اگر وضعیت هوا بد شود و باید ارزیابی های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی و عالیشاه هواداران را تحریک کردند

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: بازی استقلال و مس رفسنجان و دیدار الومینیوم و اراک صد درصد برگزار می شود و برپایی دیدار هوادار و گل گهر را بررسی می کنیم.

وی یادآور شد: مشکل تیم ملی ما در ارتباط با بازیکن داخلی است و مربوط به لژیونرها نیست و بین این دو هفته ملی پوشان باید ویزای خود را بگیرند و برگردند اما با این اب و هوا پروازها قابل پیش بینی نیست. نمی توانیم مسابقات لیگ را برای ۵ بازیکن متوقف کنیم زیرا همه چیز بهم می ریزد.

مهدی درباره حضور هواداران در ورزشگاه تبریز، گفت: طبق مصوبه وزارت کشور باید ۳۰ درصد از هواداران در ورزشگاه های هر استان شرکت کنند و کار باشگاه تراکتور مغایر مصوبه وزارت کشور بود. زیرا ۵۰ هزار هوادار آمده بودند و مصوبه هم تغییر نکرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی از تبریز IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    4 0
    آقا اینها که این رفتار زشت را در ورزشگاه یادگار امام انجام دادند و آبروی شهر ما را بردند تبریزی نیستند و نماینده مردم تبریز نیستند. اگر در فیلم ها ببینید فقط تعدادی از تماشاچیان سنگ پرانی و فحاشی میکردند نه همه. یک تعداد بی سواد و بی شعور بودند که قصد تخریب دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس