دستور رئیس سازمان بازرسی کشور برای بررسی ابعاد ریزش ساختمان در آبادان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با صدور دستوری به بازرس کل ویژه استان خوزستان به وی ماموریت داد تا ابعاد مختلف حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان را بررسی و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کند.

به گزارش مشرق، در پی ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان و فوت، مصدومیت و گرفتار شدن تعدادی از هموطنان در زیر آوار، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین، با صدور دستوری به محمد آقاجری بازرس کل ویژه استان خوزستان، به وی ماموریت داد با حضور در صحنه و نظارت بر نحوه امدادرسانی، آواربرداری و رسیدگی به وضعیت مصدومان، ابعاد مختلف حادثه را از حیث ایمنی ساختمان، رعایت اصول شهرسازی و معماری و صدور مجوزهای ساخت و ساز بررسی و نسبت به معرفی متخلفین احتمالی به مراجع قضایی و اداری اقدامات لازم را انجام دهد.

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ فرو ریخت که تا کنون پنچ نفر فوتی و ۲۷ مصدوم داشته است.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این باره گفت: بنا بر اظهارات شاهدان، احتمال محبوس شدن ۵۰ نفر حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان وجود دارد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از استقرار پنج آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای انتقال مصدومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه در حال ریزش در آبادان خبر داد و گفت: با اعلام ریزش ساختمان ۱۰ طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    چه فایده که بازداشت می کنید،نوش داروبعدازمرگ سهراب،ماملت ایران نمی‌دونم تاکی بایدتاوان مسولیت بی مسو لین رابایدپرداخت کنیم،سازمان بازرسی اگرکارکن بود،اینهمه پرونده انباشته نداشت مردانه مانندسالها قبل جانانه به پرونده هاوگزارشهارسیدگی می کرد،،نه بعدازواقعه
  • مطلع IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    وقتی یه اتفاق میافته چندین ارگان نظارتی از خواب بیدار و دستور بررسی میدهند تا از غافله همدردی یا به اصطلاح تشییع جنازه جا نمانند. اولا اگر مجاز به ورود هستید معلومه که وظایف خود را قبل از حادثه انجام ندادید. ثانیا بجای اینکه همه شما ورود کنید و اظهار فضل بفرمایید و اینهمه وقت وهزینه صرف کنید ودست آخر گزارشات همدیگر را خنثی نمایید یه مرجع معتبر وقانونی والبته درستکار و فنی رسیدگی و گزارش کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس