سرلشکر باقری

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار مدافع حرم صیاد خدایی، تاکید کرد: ترور این شهید والا مقام مطمئنا بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار مدافع حرم صیاد خدایی، تاکید کرد: ترور این شهید والا مقام مطمئنا بدون پاسخ نخواهد ماند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

شهادت مظلومانه و پرافتخار مدافع حرم سردار رشید اسلام «سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی» را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان مومن مقاومت اسلامی و خانواده معظم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک صیاد عزیز که عمر خود را با مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و دفاع از  آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی و امنیت، عزت و سربلندی ایران عزیز سپری کرد، برای همیشه الگوی مهاجران الی الله و پاسداران فداکاری و سلحشور است که در اخلاص، گمنامی و ساده زیستی در سپهر شرافت و مردانگی اوج می گیرند.

ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

از درگاه خداوند منان برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم او ثبات قدم در تداوم راه شهیدان طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 1
    هروقت ترورهای قبلی رو پاسخ دادید اینم پاسخ میدید
    • s IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      2 0
      درود به شرفت
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    موشکهای نقطه زن سپاه برای چنین مواقعی ساخته شده اند. مقر اصلی دولت موقت یهود باید توسط موشک ها نقطه زنی بشه. انتقام موشکی
  • ایرانی ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    آخه انتقام فخری زاده را گرفتیم و دلمون یه خورده خنک شده، الان داریم وعده انتقام شهید خدایی را میدیم، عمل کنید، پیام هم ندادید، ندادید...
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    روحش شاد. اگر فردی سری و تخصصی بود احتمالا لو رفته و دشمن در امنیت ملی و وزارت نفوذ کرده و اطلاعات همه مردم را در دست دارد. و مقصر فریدن و وزیرش بوده و لازمه دستگیر شود با عبا و عمامه. ولی اگر ساده بوده یعنی درگیری داخلی است چون در هر شهر دهها سرهنگ و سردار هست و تردد عادی دارند و ترور نمیشوند
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    اینکه افراد غاصب خیالشان راحته و بدون تعلل ترور میکنند یعنی توسط اپوزیسیون یا سیاستمدار یا افراد ذیصلاح حمایت میشوند یا میترسند یا پست و منصب و تائید گرفته اند و کاری نمیکنند وگرنه صدها فرد سفیدپوست غاصب علمی و کلیدی و مخترع میبایست میمردند بی ردپا
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 0
    اول باید مشخص بشه درگیری داخلی بود یا نقش دشمن بوده. چون اگر فردی سرری باشد یعنی اطلاعات همه مردم دست دشمنه و حسن فریدن با ریش و عمامه و وزیرش مقصره
  • roozi SE ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 3
    اشتباه خود ایران هست که جواب دندان شکن نداه به اسرایل و ان عوضی ها را وقیح کرده و این ادماده خواهد داشت تا زمانی که این لات محله را سرجاش نشونید! باید اسرایل بمباران کرد اسرایل باید بفهمه نمی توانه با ۱۰ میلیون نفر جمعت برای ایران بزرگ ۸۵ میلیونی شاخ بشه، شاخ اش باید شکسته بشه!
  • CA ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    دقیقا مثل انتقام حاج قاسم و فخریزاده، و دیگر ژنرالها در سوریه؟!!! بهتره بجای شعارهای توخالی دشمن سارینا را تمام کنید تا مملکت روی آرامش ببیند.
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    چه بلایی سر این تروریست ها آوردید که کینه ای شدند و میاند تا انتقام بگیرند.
  • سیدحسام IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    فقط انتقام، به جای یک سرهنگ سپاه ده سرلشکر صهیونیست رو به جهنم بفرستید و صد منافق رو اعدام کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس