آتش نشانان حادثه پلاسکو در حال اعزام به آبادان

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند در حال اعزام به آبادان هستند.

به گزارش مشرق، قدرت الله محمدی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشان به آبادان، اظهار کرد: تیم آتش نشانان و نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند در حال اعزام به آبادان هستند.

وی ادامه داد: همچنین ماشین‌های برش بتون و تمامی تجهیزات لازم برای آواربرداری نیز همراه با آتش نشانان در حال اعزام به آبادان است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز گفت: پیرو حادثه‌ای که ظهر امروز در شهرستان آبادان رخ داد و یک ساختمان بلندمرتبه تخریب شد و پیرو درخواست مسئولان منطقه و به‌دستور مستقیم شهردار تهران مبنی بر اعزام نیروهای امدادی از سازمان آتش‌نشانی بلافاصله تیم کاملی متشکل از حدود ۵۰ نفر آتش‌نشان حرفه‌ای و نجات‌گر با ۱۱ دستگاه خودروهای سبک و سنگین عملیاتی که بیشتر تجهیزات تخصصی آواربرداری و جستجو در آوار را با خود حمل می‌کنند، دقایقی دیگر تهران را به مقصد آبادان ترک خواهند کرد.

جلال ملکی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی اولیه برای اینکه سرعت عمل بالا رود، ۳۰ نفر با تعدادی از خودروها به‌صورت هوایی اعزام خواهند شد که سریع‌تر به محل حادثه برسند.

وی اظهار کرد: گروه بعدی نیز ساعتی دیگر به‌صورت زمینی و با بقیه تجهیزات به سمت آبادان حرکت خواهند کرد.

پیش از این سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به مهر گفته بود: نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند، در حال اعزام به آبادان هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس