ویژه ها

متاسفانه بخشی از جریان تندرو اصلاح طلب دارای روحیه تکفیری است. این طیف همصدا با دشمن ضمن دروغ پراکنی، شایعه سازی و نفرت پراکنی علیه روحانیون، چاقوی اراذل و اوباش را برای اقدامات جنایتکارانه تیز می کند

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون

روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم «عباس عبدی» نوشت:«جایی که نظامیان حاکم باشند. اگر مردم به هر دلیلی نسبت به آن حکومت انتقادی داشته باشند و احیانا آن را منشا تبعیض بدانند، در این صورت نگاه منفی خود را به مجموعه نظامیان تعمیم می‌دهند، زیرا وجه مشترکی که نظامیان را در یک مقوله قرار می‌دهد، قدرت است. اگر مردم خطای یک پزشک یا آموزگار را به حساب همه آنان نمی‌نویسند، به این علت است که آنان منفرد هستند و فقط برحسب حرفه خودشان با یکدیگر مشابهت دارند...این وضعیت محصول سیاسی شدن نهادهای غیرسیاسی است. نه فقط شامل قشر روحانی، بلکه عوارض این وضع، دامن دین را نیز خواهد گرفت، همچنان که گرفته است

در ادامه این مطلب آمده است:«کسانی که انتساب روحانی بودن را می‌پذیرند، بالطبع نتایج ناخواسته آن را نیز باید بپذیرند، در واقع چاره‌ای از پذیرش ندارند. این مشکل فقط منحصر به آنان نیز نیست، هر گروهی که چنین انتسابی را بپذیرد تبعات مثبت و منفی آن نیز همراهش است. پیش از انقلاب و اوایل انقلاب این انتساب، همراه با حسن‌ظن و نگاه مثبت بود و اکنون تغییر کرده است...روحانیون طی چند دهه اخیر در خیلی از امور وارد شده‌اند که تناسبی با انتظارات متعارف از این قشر ندارد

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اگر مجموعه این انتساب‌ها و رفتارها درست شود، به‌طور قطع رویکرد و نگاه مردم نیز تغییر خواهد کرد و مثل گذشته و پیش از انقلاب خواهد شد و گناه و خطای کسی را به پای دیگری نمی‌نویسند در حالی که اکنون با سکوت عمومی در برابر خطاهای هم‌صنفان خود و حل شدن در قدرت این صنف را به کل یکپارچه‌ای تبدیل کرده‌اند.»

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز دشمنان ملت ایران پروژه «نفرت پراکنی علیه روحانیت» را به عنوان یکی از پروژه های اصلی و اولویت دار پی گرفته اند.

در جدیدترین نمونه در روزهای گذشته با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، ادعا شد که در شرایط کمبود روغن در کشور چند روحانی در حال جمع آوری و انبار کردن یا احتکار مقادیر زیادی روغن برای خودشان هستند، اما با پیگیری‌هایی که انجام داد، مشخص شد این ویدیو در مشهد گرفته شده است و اصل ماجرا با آنچه که انتشار داده شده کاملا متفاوت است.

برخلاف ادعاها، خبری از انبار کردن روغن و بسته‌های معیشتی توسط این روحانیون، آن هم برای مصارف شخصی شان نبود، بلکه آن‌ها گروهی جهادی بودند که برای تامین مایحتاج خانواده‌های محروم و نیازمند در مشهد، اقدام به جمع آوری، بسته بندی و توزیع ارزاق و کالاهای اساسی می‌کنند.

در یک نمونه دیگر در اردیبهشت 98 خبری دروغ به نقل از یک روحانی در یک اکانت فیک توسط یکی از سلبریتی های پرحاشیه و زرد منتشر شد. به فاصله کوتاهی پس از بازنشر این توئیت کذب توسط این سلبریتی، یکی از اراذل و اوباش در وسط خیابان یکی از روحانیون را در همدان به شهادت رساند.

یکی از نزدیکان قاتل طلبه همدانی در طرح شهادت خود تصریح کرده بود که انتشار پست این سلبریتی و واکنش تحریک آمیز او به صفحه ای فیک، باعث ترغیب قاتل به قتل این روحانی شده بود.

در سالهای گذشته در چندین مورد اراذل و اوباش تحت تاثیر نفرت پراکنی رسانه های معاند و برخی سلبریتی ها و رسانه های اصلاح طلب در داخل، به روحانیون در کوچه و خیابان حمله کرده و آنان را به شهادت رساندند.

این قبیل اقدامات جنایتکارانه هیچ تفاوتی با جنایت آن عنصر تکفیری در صحن حرم امام رضا(ع) ندارد که با چاقو و به طرز وحشیانه به 3 روحانی حمله کرده و 2 نفر از این روحانیون عزیز را به شهادت رساند.

متاسفانه بخشی از جریان تندرو اصلاح طلب دارای روحیه تکفیری است. این طیف همصدا با دشمن ضمن دروغ پراکنی، شایعه سازی و نفرت پراکنی علیه روحانیون، چاقوی اراذل و اوباش را برای اقدامات جنایتکارانه تیز می کند.

** سانسور شهادت پاسدار مدافع حرم در روزنامه های اصلاح طلب

روز گذشته سرهنگ پاسدار صیاد خدایی یکی از مدافعان سرافراز حرم در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران، هدف جنایت  تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار قرار گرفت.

این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و فعالین رسانه ای ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه، به تقدیر از مدافعان حرم پرداخته و رژیم جعلی اسرائیل را یکی از متهمین اصلی این جنایت برشمردند.

نکته قابل توجه اینجاست که رسانه های اسرائیلی با انتشار خبر شهادت این مدافع حرم، با انتخاب تیتری گستاخانه و بی شرمانه نوشتند «حذف در قلب تهران»!

در ادامه، شبکه العربیه خبر داد که ساعاتی پس از ترور پاسدار مدافع حرم در تهران، رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی- مرز فلسطین اشغالی با لبنان و سوریه حالت آماده باش اعلام کرده است.

و اما نکته قابل تأمل و البته قابل تأسف، سانسور این اقدام جنایتکارانه در برخی رسانه های اصلاح طلب است. در همین رابطه روزنامه های سازندگی- ارگان حزب کارگزاران-، ابتکار- به مدیرمسئولی «محمدعلی وکیلی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم-، دنیای اقتصاد و همدلی در صفحه اول روزنامه به هیچ عنوان به این خبر مهم نپرداختند.

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

روزنامه هفت صبح نیز در اقدامی تأمل برانگیز با حذف کلیدواژه «مدافعان حرم» در تشریح این حادثه تروریستی نوشت:«یکی از مبارزان ایرانی نبرد سوریه در خیابان مجاهدین اسلام هدف تروریست های مسلح قرار گرفت.»!

پیش از این نیز سانسور تشییع پیکر مدافعان حرم، سانسور تشییع پیکر شهدای مرزبان که در حمله گروهک تکفیری تروریستی جیش الظلم در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بودند، شکسته شدن کمر داعش توسط محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، راهپیمایی سراسری علیه آشوبگران و اوباش، سانسور تشییع روحانی شهید و موارد مشابه دیگر در کارنامه این طیف ثبت شده بود.

 در بهمن ماه سال 97 وقتی 27  پاسدار جان بر کف و حافظ امنیت کشور توسط تروریست های وحشی تکفیری به شهادت رسیدند، یکی از روزنامه های اصلاح طلب در مطلبی تأمل برانگیز نوشت:«نباید با حادثه تروریستی زاهدان برخورد احساسی کنیم»!

اینجاست که بیش از پیش آشکار می شود که چرا نتانیاهو- نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی- و شیمون پرز- رئیس جمهور اسبق اسرائیل- از افراطیون اصلاح طلب با عنوان «بزرگ ترین سرمایه اسرائیل در ایران» و «نمایندگان اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران» نام می بردند.

** اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل شدن مشکلات مردم به دولت کمک کنند

«حسین کاشفی» عضو حزب اتحاد ملت در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«واقعیت این است که دولت نمی‌تواند به‌تنهایی مشکلات را حل کند و بلکه باید از نخبگان و متخصصان کشور در زمینه‌های مختلف استفاده کند. در شرایط کنونی دولت باید از ظرفیت‌های جریان اصلاحات برای حل مشکلات مردم استفاده کند. اصلاح‌طلبان حاضر هستند برای حل شدن مشکلات مردم به دولت کمک کنند و این موضوع را بارها تکرار کرده‌اند.»

وی افزود: «امروز وضعیت کشور به شکلی نیست که بخواهیم خط‌ ‌کشی‌های سیاسی را ملاک قضاوت قرار دهیم. آنچه امروز حائز اهمیت است حل مشکلات مردم و کشور است و تفاوتی ندارد که این مشکلات توسط اصلاح‌طلبان حل شود یا اصولگرایان. هدف اصلی مردم در انقلاب57 این بود که وضعیت زندگی آنها بهتر شود. باید به وضعیت اقتصادی و کرامت انسانی مردم توجه بیشتری شود. حضرت امام(ره) نیز همواره به نقش کلیدی مردم در تعیین سرنوشت خود تأکید می‌کردند و عنوان می‌کردند مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند.»

 اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند/ چراغ سبز به اراذل و اوباش برای حمله به روحانیون!

چندی پیش روزنامه اعتماد در مطلبی نوشته بود: «اصلاح‌طلبان که در چندین دوره در مدیریت نهادهای حکومت و دولت سابقه کار دارند، می‌توانند رسما اقدام به تشکیل دولت سایه کنند و نظارت بر عملکردها را افزایش بدهند. آنان باید تمامی وزرا و معاونان چند دولت همسو و نمایندگان سابق را در قالب ساختاری موازی با دولت، متشکل کرده و رصد عملکردهای دولت را به شکل رسمی و علنی در دستور کار قرار دهند و گزارش آن را در اختیار مردم قرار دهند».

در ادامه این مطلب آمده بود: «کارکرد نظارت بر قدرت یکی از بهترین کارکردهای احزاب سیاسی است که هم جلوی انحراف قدرت را می‌گیرد و هم بر شفافیت عملکردها می‌افزاید و هم مسوولان را وادار به پاسخگویی می‌کند».

جریان اصلاح طلب با فرافکنی در پی آن است تا به هر طریقی شده ردپای بانیان وضع موجود را پاک کند. اصلاح طلبان بجای پیشنهادهای محیرالعقول همچون تشکیل دولت سایه و یا اعلام آمادگی برای کمک به دولت در رفع مشکلات بهتر است درباره عملکرد خود در دولت روحانی- دولتِ اصلاح طلبان- به افکارعمومی پاسخگو باشند.

طیفی که دلار ۳۰۰۰ تومانی را به ۳۲ هزارتومان رساند و مسکن متری ۳ میلیون تومانی را به متری ۳۰ میلیون تومان افزایش داد و پراید ۱۷ میلیونی را به ۱۵۰ میلیون رساند و در صنعت هسته ای بتن ریخت و صنعت هوافضا را تعطیل کرد و توان و استعداد نخبگان ایرانی را در حد طبخ قرمه سبزی و آبگوشت بزباش می دید، چطور اکنون ژست منجی به خود می گیرد؟!

جریانی که مدعی است خودکفایی در کشاورزی مزخرف است و باید به نساختن خانه برای مردم افتخار کرد و مدیر از خارج وارد کرد، چطور می تواند مشکلات مردم را رفع کند؟!

طیفی که حسین فریدون ها و مهدی جهانگیری ها و شبنم نعمت زاده ها و مهدی آخوندی ها و هادی رضوی ها و فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و فساد هفت تپه را بجا گذاشت و مدیران نجومی بگیر را ذخایر نظام نامید، چگونه می تواند به درد مردم برسد؟!

جریان اصلاح طلب بجای این قبیل پیشنهادها باید از دوران حضور خود در قوه مجریه جزوه ای تحت عنوان «درس عبرت» تهیه کرده و آن را در اختیار دولت قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    19 10
    اصلاح طلبان تند رو مثل عبدی تیوریسین های آشوب چرا با این بدخواهان کشور برخورد نمی شود
    • حاجی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 8
      آقای عباس عبدی من هرگز دیدگاهم نسبت مثبت نخواهد شد
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 10
      عمده مشکلات کشور به دلیل سوء مدیریت و ناکارآمدی اصلاح طلبان در 8 سال گذشته است لازم نیست اینها برای حل مشکلات به دولت کنند.
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 12
      تجربه افساد طلبان در خرابکاری است چگونه می خواهند به دولت جدید کمک کنند ؟!
    • فراهانی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      9 11
      نتانياهو نخست وزير سابق رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح طلبان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند»! و شيمون پرز، رئيس جمهور رژيم كودك كش اسرائيل گفت «اصلاح طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي جنگند»!
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 8
      اصلاح طلبان 8 سال به مملکت گند زدند حالا بهتره ساکت باشند تا دولت انقلابی گندکاری هاشون را جمع نماید.
    • DE ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      4 4
      اصلاح‌طلبان حاضرند برای حل مشکلات مردم به دولت کمک کنند زیرا دقیقا میدانند ۳۲ سال به کجاها گند زده اند و کجاها را خرابکاری کرده اند و کجاها را داداچ و رفیق گذاشته اند. خب چرا خودشون که سر کار بودند به مردم کمک نکرند و الان میخواهند به دولت کمک کنند‌.؟ خب معلومه الان هم نمیخواهند کمک کنند اخلاق و روش و حرفه موجسواری میگه اول واسا ببین چی میشه اگه داره خراب میشه اوضاع خودت را بکش کنار و بشو اپوزیرسبون ! و اگر دیدی اوضاع در آینده دولت خوب میشه موش را بنداز داخل دیک بگو انا شریک و موجسواری کن بد شد بگو اونها بودند من نبیدم مِ عرضه عوض کردن منشی خودما ندارم‌ . خوب شد بگو ما بیدیم انها نبیدند. به همین سادگی . /
  • سید IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    14 12
    انزجار و اشمئزاز مردم نسبت به اصلاح طلبان فقط و فقط به سبب نفاق، مزدوری، بی خردی و تکبر در این فرقه است!
  • سید فروزان CH ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    10 15
    همزمان با شهادت سردار مدافع حرم ،عباس عبدی چنین مقالاتی را مینویسد ، !!!!!!منظور این ... کاملا روشن است.... درد بزرگی است که عدهای معلوالحال همصدا با منافقین و دشمنان مرتب در حال جوسازی و توهین به نظام و انقلابیون باشند و مسئولین بدون واکنش
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 6
    عبدی اشتباه کرد
    • حاجی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      2 3
      عبدی درست گفته واقعیتی تلخ
  • روزبه IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    9 11
    خواهشا بودجه فوتبالی ها رو از بیت المال قطع کنید، نیازی به تولید وریا غفوری ها از پول ملت نیست، پول اختصاص یافته به فوتبالیست ها رو به ساخت مدرسه دولتی اختصاص بدهید
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    11 8
    من راستش چیزتوهین آمیزی ندیدم
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      7 10
      برو پیش چشم پزشک، باریکلا!!!!
  • پدرام IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    9 8
    اصلاح طلبان بروند توبه کنند بخاطر بلایایی که سر ملت آوردند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 6
    روحانیت همانطور که زبان نرم و تواضع مضاعف برای پیروان علی و مردم فهیم و مذهبی ایران دارن،شمشیر تیز و شلاق هم برای اراذل و اوباش و‌منافقینی مثل ... دارند. اینکه دوتا روحانی در راه دین کشته بشند چیزی جدیدی نیست همانطور که مفسدان بنی اسراییل و اراذل سایر اقوام به پیامبران و جانشینانشون میگفتند توی خونه هاتون بشینید و در کار سیاست و مردم دخالت نکنید و بعدش هم بسیاریشون را کشتند. اقای عبدی یک مقدار تاریخ انقلاب را مطالعه کنه و ببینه شرنوشت هم مسلکهاش مثل رجوی و بنی صدر چی اومد. روحانیت اونقدر سست نیست که از تشر دوتا آدم پلشت و منافق مثل .... جا بزنه. گنده تر از صدام و قدرتمنتر از پهلوی که نیستی،بببن اونا الان کجان،منتظر باش تو هم بری اونجا.
  • US ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 6
    اصلاح طلبان را باید بخاطر هشت سال فریب مردم به دار زد . بهتر است به کمک خودشان برسند که رای هایشان از رای های باطله کمتر نباشد
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 9
    اصلاح طلبان همان سرمایه های صهیونیست در ایران هستند و لاغیر. باید این خناثان را از ایران بیرون کنیم.
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    6 5
    اهل شهادت که باشی شهادت خودش میاد دم درب خانه دنبالت. شهادتش مبارک.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      2 1
      ایشالله قسمتت شه... فقط قول بده جاخالی ندی
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    7 9
    وزیر کشور12روزپیش :فقط همین 4قلم گران می شود؛نماینده مجلس:بااجرای طرح آزادسازی قیمت هاقیمت 700قلم بیشترشد
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      6 3
      مواد شوینده امروز
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      4 8
      اما قاچاق کم شد و اثر قحطی ان شاءالله از بین میرود
  • عطا IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 8
    آدم با دیدن این جماعت افساد طلب فاسد از صمیم قلب به سخن شیمون پرز ایمان پیدا می‌کنه که : اصلاح طلبان سرمایه های ما در ایران هستند. ننگ ابدی بر شما اصلاح طلبان
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    3 9
    آدمی امیدوار بود به خیر کسان مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان افساد طلبها اگر کارکن بودن بنفش ها را تو آستین ملت نمی کردن
  • NL ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 7
    بنام حق/ چگونه- ناخواسته یا نداسته- تصمیات مسئولان حاکمیت موجب رانت میشود؟ نمونه: با وجودی شخصا- مخالف ممنوعیت واردات کالاها هستم و معتقدم هر کسی از راه حلال ثروتمند شده، حق دارد از مزایای ثروتش برخودار شود- اگر بر فرض هم دولت و سایر نهادها تصمیم دارند برای کنترل و مدیریت ارز و حمایت از تولید داخل (امروزه بدحمایتی موجب فساد و احجاف به مصرف کننده و کاهش کیفیت و گرانی کالای تولید داخلی شده بطوریکه قادر نیستند در صورت صادارت با کالاهای خارجی رقابت کنند!)- صرفا بر ممنوعیت یک کالای گران و یا لوکس اقدام نکند، مثلا اگر مدل یا یک قیمت بالا از گوشی همراه ممنوع میکند، بایست با دادن مثلا یک ماه فرصت، تمام گوشی های فلان مدل شرکت خارجی و فلان قیمت را منوع استفاده کند و خط سیکارتها روی آن گوشی ها غیر فعال کند. اگر واردات خودرو و هر کالای دیگر فلان مدل یا فلان قیمت به بالا ممنوع میکند، با یک فرصت یکماهه، هر گونه استافده از آن خودرو و سایر کالا ممنوع کند، اگر کسی به قانون اعتنا نکرد، جریمه سنگین و توقیف طولانی مدت چند ساله آن گوشی یا خودرو کند، وگرنه بلافاصله با استفاده رانت اطلاعاتی عوامل نفوذی، برای آن کالا بازار سیاه درست میشود، آن وقت فلان مدل گوشی و یا خودرو قیمتش چندین باربر خارجی میشود و حتی مردم را به سمت دلالی مفسدانه بدان مکیشد و سرمایه مردم بجای صرف سرمایه گذاری در بانکها بورس و بازارهای مولد از ساختمان تا ازدواج، موجب اتلاف سرمایه ها در بازاری دلالی میشود و عوارضش تورم و گرانی و فساد و قاچاق.../ پ.ن: مسئولان رده بالا هر اتافق ناخوشایندی که احساست مردم جریحه دار کند واکنش فوذری و دستور رسیدگی میدهند (شاید بخاطر بازخورد تبلیغاتی و..) اما عجیب است تصمیمات رانتی و غیرعقلانی مثل مممنوعیت ناقص واردات یک محصول خارجی سکوت میکنند! رئیس دولت چگونه میتواند از عواقب رانتزای ممنوعیت آیفون باخبر نباشد، من از حدود فروردین متوحه شدم برخی به سمت خرید ایفون میرفتند، اما چون یک فرد معمولی بودم تعجب میکرد چرا یک جوان از طبقات متوسط و حتی پایین تر در ایران سی یا چهل میلیون پولش خرج میکند و اما پولها چرا صرف گذاری در کارهای مولد نمیشود؟! ممنوعیت آیفون هیچ مبنای منطقی ندارد، تقریبا همه ریزتراشه ها توسط غربی ها و متحدانش تولید میشود و تصمیات این چنینی جز ایجاد رانت و تب دلالی در میان مردم نیست
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 3
    آقای عبدی، اصلاحتچیون بیش از سی سال زمام امور کشور را در دست داشتند و یک اقتصاد ورشکسته را با بدهی های سرسام آور و فجایع سیاسی و اقتصادی به دولت آقای رئیسی تحویل دادند. شما مطمئن هستید که اصلاحاتچیون از "مجموعه این انتساب‌ها و رفتارها" مبری شده اند که اینطور روی تپه خودساخته رفته و انزار در می کنید؟
  • سید علی حسنی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    با رصد موضع گیری های جماعت به اصطلاح اصلاح‌طلبان قطعاً این جماعت با داعش و تکفیری از یک آبشخور و سرویس های مخفی هدایت می شوند اما این همه تسامح و خویشتن داری چرا فقط خدا می داند
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    شما از لباست معلومه که از حامیان و طرفداران این نظام هستی
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 3
    ما از قوه قضائیه انتظار داریم دهان یاوه گویانی همچون عباس عبدی و محمد مهاجری و مسیح مهاجری را با تعطیلی رسانه هایشان ببندد اینها خائنینی هستند که تا دیروز نوکری دولتهای سازندگی و اصلاحات و تدبیر را می کردند حالا که آنها مورد تنفر کل ملت قرار گرفتند این مزدوران دارند از ملت و انقلاب انتقام می گیرند
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 2
    داستان ادعای کمک کردن اصلاح طلبان به دولت ی رییسی از این قراره : ۱- اگه یا تون باشه دولت ی روحانی و دوستان اصلاح طلبشون معتقد بودند که بدون پذیرش Fatf نمیتونن واکسن وارد کنند ، خوب دولت ی رییسی اومد بدون برجام و بدون Fatf واکسن وارد کرد و در کنترل کرونا موفق عمل کرد و دروغ این حضرات اصلاح طلب برای مردم رو شدم رسوا شدن. ۲- الان هم خیلی تلاش کردند که دولت حذف ارز ترجیحی رو یا عملی نکنه یا موکول کنه به بعد از رفع تحریم ها و توافق و احیای برجام و... که بتونن از این طریق همانند گذشته دستاورد سازی برای برجام داشته باشند ۳- خوب دولت ی رییسی حذف ارز ترجیحی و اصلاح تخصیص یارانه ها رو انجام داد و معطل توافق و رفع تحریم ها نشد و همون‌طور که قول داده بود اقتصاد و معیشت مردم رو به توافق در وین و برجام گره نزد خوب باز این حضرات اصلاح طلب در دستان نیازی برای برجام توفیقی بدست نیاوردند ۴- اینه که الان باز میترسند که دولت ی رییسی در اجرای این طرح موفق عمل کنه و باز این حضرات اصلاح طلب سنگ روی یخ بشن ، اومدن چکار کردند !؟ اومدن تریپ و قیافه کمک بدولت رو گرفتن. و برای کمک به دولت اعلام آمادگی کردند ، پیش خودشون اینطوری حساب کردند که اگه دولت ی رییسی در اجرای این طرح (اصلاح تخصیص یارانه ها و ارز ترجیحی و..) موفق عمل کرد میگیم ما اصلاح طلب ها کمکش کردیم ، اگه موفق نشد و شکست خورد میگیم دیدید گفتیم اگه ما نبودیم بدتر. از این می شد !؟ / ۵- آخه ی ربیعی سخنگوی دولت ی روحانی ، بعد از اغتشاشات بنزینی ناشی از بی تدبیری دولت ی روحانی ، مدعی شده بود که اگه ما نبودیم بدتر از این می شد !! ؛)) لذا اکنون بعد از حذف ارز ترجیحی و انجام طرح مذکور توسط دولت ی رییسی و افزایش قیمت برخی از اقلام اساسی ، برخی از این حضرات!! داخلی و خارجی بدشون نمی اومد اغتشاشاتی رخ بده که با اقناع عمومی و اطلاع رسانی خوب دولت و رسانه ملی باز این حضرات اصلاح طلب و.. سنگ رو یخ شدن و اغتشاشی رخ نداد / لذا ما مردم فریب این قیافه کمک به دولت توسط اصلاح طلبان رو نمی‌خوریم و اون رو نمایشی برای برگرداندن سرمایه اجتماعی و اعتماد از دست رفته اصلاح طلبان نزد مردم میدونیم / یعنی پشت این اعلام آمادگی برای کمک بدولت توسط اصلاح طلبان هدفی انتخاباتی- سیاسی _ حزبی نهفته است که با نزدیک شدن به انتخابات آتی مجلس آشکارتر میشه
  • سیدهادی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 3
    سال های ابتدا انقلاب را کاملأ بیاد دارم که منافقین خلق به سرکردگی رجوی همین حرکات و اقدامات مزخرفاته را انجام میدادند که امروز این اصلاح طلبان منافق انجام می‌دهند بیاد مواظب اقدامات منافقانه آنها و سر سپردگی آنها به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود
  • محمد IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 2
    من‌نمیخوام بگم همه روحاتیون خوبند توهمه اقشار بد وخوب پیدا میشه ولی هرکسی بخواد قداست لباس روحانیت روبشکنه باید باو برخورد شدید بشه درغرب روحانیت که همون کاردینال ها وپدر روحانی محسوب میشوند دچار انفعال شدن یعنی بود ونبودشون برای مردم مهم نیست ولی روخانیت بویژه شیعه دردرون اقشار مردم دارای احترام ویژه میباشد درمساجد باکمک روحانیون به اقشار ضعیف کمک میشه انها روحانیون روامین خود میدانند وقتی میرزای شیرازی فتوای عدم استعمال تنباکو رومیده مردم به تبعیت ازایشون تمام قلیونها رومیشکنن وحتی زنان دراعتراض بشکستن قلیانها توسط شاه قاحار به اویاداور میشوند که هرکسی مارو به تومحرم کرده حق حرام کردن انرادارد ودردوران معاصر امام خمینی پیرمردی ساده پوش باکمک مردم بزرگترین دیکتاتور خاورمیانه روسرنگون میکنن ویا سیدعلی سیستانی بایک فتوی جوانان عراقی روبه مبارزه باداعش فرامیخواند دوستان حوانان سروران خطای یک روحانی رو به گردن همه روحانیت معزز نیاندازد تضعیف روحانیت یعنی تضعیف کل نظام ومردم ایران وکمک بدشمن
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 2
    ادب از که آموختی از بی ادبان! حال اگر مملکت بخواهد توسعه پایدار یابد هرچه وهر کاری که این جریان اصلاحات و جناح لیبرال های بی اعتقاد وطنی گفتند دقیقا عکس آن عمل گردد بنده بعنوان کسی که سی سال سابقه کار اجرایی دارم ،مطمئن هستم این جماعت دنبال قدرت ورانت هستند ،هرچه گفتند برعکس تمام
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    پلسخ به حاجی حاجی بیت العدل حاجی عکا،حیفا ، حاجی کجایی؟
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    کسی نیست این جاسوسان بیگانه را خفه کند؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    4 1
    بنظرم حرف عباس عبدی کاملا درست است. اگر مردم نسبت به این موضوع که یک اصلاح طلب چه آسیب هایی به ملت و کشور وارد می کند، احساس نفرت کنند، نسبت به تمام جریان اصلاح طلب احساس نفرت خواهند داشت. در این صورت نگاه منفی خود را به مجموعه اصلاح طلبان تعمیم می‌دهند، زیرا وجه مشترکی که اصلاح طلبان را در یک مقوله قرار می‌دهد، خباثت است.کسانی که انتساب اصلاح طلب بودن را می‌پذیرند، بالطبع نتایج ناخواسته آن را نیز باید بپذیرند، در واقع چاره‌ای از پذیرش ندارند.
  • NL ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 2
    اصلاح طلبان موقع خودشون کار نکردن جز خرابکاری
  • دادا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    اقای رئیسی که مدعی است جلو فساد را خواهد گرفت اول دستور بازداشت این اصلاح طلب ها را صادر نماید تا کشور ارامش پیدا بکند بعد نوبت فاسدان دیگر باشد اول اصلاح طلبها بازداشت بشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس