استیلی: بازی با سنگال در خرداد منتفی است/ نبود زمین دلیل لغو بازی با اکوادور بود

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به اینکه سنگال درگیر دو بازی در مقدماتی جام ملت آفریقا است، برگزاری دیدار تدارکاتی با این تیم در این برهه زمانی منتفی است و باید دید در فیفادی بعدی چه خواهد شد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی یکشنبه شب افزود: بعد از قرعه‌کشی جام‌جهانی ارتباطاتی را جهت برگزاری دیدارهایی دوستانه تیم ملی فوتبال آغاز کردیم ولی با توجه به تحریم‌هایی که با آن مواجه هستیم، این کار سخت است اما در حال تلاش هستیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. بازی با کانادا محقق شد، در صدد بودیم تا در بازی دوم برابر اکوادور به میدان برویم اما به دلیل مهیا نشدن ورزشگاه میزبان، این بازی لغو شد.

او ادامه داد: مسئولان تیم اکوادور از ما خواستند برای بازی به آمریکا برویم اما با توجه به این که دریافت ویزای این کشور سخت است، این دیدار لغو شد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: بعد از این ماجرا با اسکوچیچ صحبت کردیم و در نهایت کانادا را بهترین تیم و نزدیک‌ترین حریف به سبک بازی آمریکا دانستیم. وقتی مطمئن شدیم بازی با اکوادور لغو می‌شود از طریق وزارت امور خارجه ارتباطاتی را آغاز کردیم و در همین زمینه با سفیر سنگال صحبت‌هایی شد اما متاسفانه با وجود مذاکراتی که صورت گرفته بود این بازی هم انجام نخواهد شد چراکه در همان سنگال درگیر دو بازی خود در مقدماتی جام ملت آفریقا است.

استیلی درباره وضعیت حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی گفت: برای هماهنگ کردن بازیکنان به دلیل حضورشان در فوتبال اروپا، مشکلاتی داریم ولی رایزنی‌ها آغاز شده تا یک هفته باقی مانده به اعزام تیم، تمامی لژیونرها به اردو ملحق شوند. درباره بازیکنان ملی پوش حاضر در لیگ هم با مربیان و باشگاه‌ها صحبت‌هایی شده تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

وی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی هم گفت: اسکوچیچ درخواست اضافه شدن یک مربی خارجی به کادر فنی تیم ملی را کرد و فدراسیون با این درخواست موافقت کرد. این مربی کروات است و به دلیل همزبانی با اسکوچیچ، ارتباط این دو نفر راحت خواهد بود.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره سومین حریف ایران در جام جهانی از میان تیم‌های ولز، اسکاتلند و ولز گفت: هر ۳ تیم خوب هستند ولی به نظرم ولز قوی‌تر از دو تیم دیگر است. سبک بازی اسکاتلند شبیه انگلیس است و اوکراین هم تیم خوبی نشان داده اما برای صعود به مرحله بعد باید مقابل این تیم‌ها برنده شویم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    چرا چرت میگی سنگال گفت ما قراربود با تیم ملی ایران بازی کنیم وقتی دیدیم تیم ملی سیرک عبده با هنرنمایی مترسک سر جالیز عبده اسکوچیچ می خواهد با ما بازی کند بازی را کنسل کردیم چطور بازی جام ملتها آفریقا داشتند که ابتدا قبول کرده بودن بازی کنند لطفا حقیقت بگین مشتی چرت وپرت تحویل مردم ندهیم آنهم با حقوق 100میلیونی پاداش 900میلیونی در صورتی که در خانه مردم سفر دیگر پهن نمی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس