نخست وزیر ارمنستان با رئیس شورای اروپا دیدار کرد

چارلز میشل، مقام اروپایی با نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سرویس مطبوعاتی دولت ارمنستان روز یکشنبه اعلام کرد «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر این کشور در یک سفر کاری به بروکسل سفر کرده تا با «چارلز میشل»، رئیس شورای اروپا دیدار و گفتگو کند.

در این بیانیه آمده است: «نخست وزیر نیکول پاشینیان با شارل میشل، رئیس شورای اروپا به صورت دوجانبه برای گفتگو در مورد وضعیت قره باغ دیدار کرد. طرفین همچنین درباره مسائل بشردوستانه گفتگو کردند.»

گفته شده پاشینیان و میشل در این دیدار درباره اجرای توافقات انجام شده در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ و ۶ آوریل ۲۰۲۲ تبادل نظر و ابراز امیدواری کردند که مذاکرات سه جانبه امروز با حضور الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان مثمر ثمر واقع شود و موجب ثبات و حل و فصل همه جانبه شود.

دو طرف همچنین در مورد موضوعات در دستور کار دوجانبه از جمله اجرای بسته سرمایه گذاری و اقتصادی ۲.۶ میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای ارمنستان گفتگو کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    انفاقی مه می افته اینه هیچوقت جنگ باکو و ارمنستان تمام نمیشه. اگر قرار بود تمام بشه پارسال ترکیه و باکو و اسراعیل خیلی راحت ارمنستان۴میلیونی رو شکست میدادند.____ این سرنوشت کشورهای کوتوله تجزیه شده اند تا ابد به جون هم بیفتند‌
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    این سرنوشت قفقاز هست که زیردست ایرانیان باشه.‌اکثر مواقع هم‌ایرانیان ترک بودند که قفقاز رو به اسارت دراوردند.
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    حتی مردونگیِ آغامحمدقاجار رو هم در دفاع وطنت نداری. امثال وطن فروش هایی مثل بودند که عثمانی به زنان و مردان آذری و فارس تجاوز کرد.
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    بنام شمشیر های طلایی کوروش و سلجوق، همواره گرجستان، باکو و ارمنستان خاک ایران و مهریه زنان ایرانی است. فرزندان آذربایجان نخواهیم بود اگر قفقاز را به مادرمان ایران تقدیم نکنیم
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    بنام آه ناموس مظلوم آذری و فارس و خون شهدای چالدران، ینام شمشیر طلایی کوروش و سلجوق,,, هرری عثمانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس