کد خبر 1378110
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
گوشی موتورولا

موتو G۴۲ به شبکه ارتباطی ۴G با صفحه‌نمایش AMOLED مجهز خواهد شد و جانشین موتو G۴۱ سال گذشته می‌شود.

به‌ گزارش مشرق، گوشی جدیدی از موتورولا در راه است که با شماره مدل XT۲۲۳۳-۲ و نام رمز «+Hawaii» شناخته می‌شود. این گوشی که ظاهراً موتورولا موتو جی ۴۲ (Moto G۴۲) نام خواهد گرفت، به‌عنوان جانشین G۴۱ سال ۲۰۲۱ و جایگزین ارزان‌تری برای G۵۲ راهی بازار خواهد شد.

در حقیقت نام رمز کامل این گوشی «HawaiiPlusOLED۲۲» است و از این جهت که Moto G۴۱ و G۵۲ هر دو صفحه‌نمایش OLED دارند، تعجب‌آور نیست. هنوز اطلاعات بیشتر از گوشی مذکور دردسترس نیست.

رندر گوشی موتورولا مدل G۴۲ +عکس

از سوی دیگر، افشاگری به‌نام Abhishek Yadav تصاویری از Moto G۴۲ را به‌ اشتراک گذشته که جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد. هیچ‌چیز غیرمنتظره‌ای در تصویر به‌چشم نمی‌خورد و طراحی آن با بقیه گوشی‌های ۲۰۲۲ موتورولا مطابقت دارد.

Moto G۴۲ قبلاً چندین گواهینامه را دریافت کرده که نگاهی اجمالی به آنچه در آینده دارد، ارائه می‌دهد. براساس گواهینامه FCC، موتو G۴۲ موتورولا فقط نسخه‌ی ۴G خواهد داشت. افرادی که ۵G انتخاب آن‌ها است، احتمالاً باید منتظر موتو G۶۲ باشند که آن هم به‌زودی معرفی می‌شود.

رندر گوشی موتورولا مدل G۴۲ +عکس

موتو G۴۲ دارای دو اسلات سیم‌کارت همراه با پشتیبانی از NFC خواهد بود و با اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. افزون بر FCC، همچنین توسط Wi-Fi Alliance و EEC نیز تأیید شده است.

افشای اطلاعات قبلی نشان داد موتورولا روی چهار گوشی‌ برای سال ۲۰۲۲ کار می‌کند که به احتمال زیاد بخشی از سری Edge خواهند بود. این گوشی‌ها Frontier (Edge ۳۰ Ultra) و Dubai (Edge ۳۰) و +Dubai و Miami (Edge ۳۰ Lite) را شامل خواهد شد. بنابراین گوشی‌های بیشتری از موتورولا در راه است؛ اما زمان دقیق رونمایی آن‌ها هنوز مشخص نیست.

منبع:جی‌اس‌ام‌آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس