کد خبر 1378090
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
گوشی

با افشای تصاویر قاب گوشی هوشمند پرچم‌دار شیائومی ۱۲ اولترا، طراحی جزیره‌ای دوربین این دستگاه تأیید شد. دوربین شیائومی ۱۲ اولترا ۷ حفره دارد.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ اولترا اولین پرچم‌دار این برند باشد که از پردازنده‌ی تازه‌معرفی‌شده‌ی اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول استفاده می‌کند. به‌نظر می‌رسد پیش از رونمایی این دستگاه در زمان شایعه‌شده، طراحی پنل پشتی آن را یکی دیگر از تولیدکنندگان قاب گوشی فاش کرده باشد.

 این خبر را کاربری چینی با نام کاربری @Experience More منتشر کرده است. وی در آخرین پست ویبو خود از جدیدترین اطلاعات به‌دست‌آمده از شیائومی ۱۲ اولترا هنگام گشت‌وگذار در سایت‌هایی مانند JD.com و Taobao صحبت کرده است.

تصاویر فاش‌شده از قاب شیائومی ۱۲ اولترا

او به‌طور تصادفی به فهرست جدیدی از سازنده‌ی کیس شناخته‌شده‌ای در چین برخورد کرد که حاوی اطلاعاتی درباره‌ی شیائومی ۱۲ اولترا بود. فهرست محصول به قاب محافظ پشتی پرچم‌دار آینده‌ی شیائومی مربوط می‌شود که از پورشه‌ الهام گرفته شده و روی آن نوار سیاه و خاکستری به‌کار رفته است. همچنین، برند «Purecar design» به بزرگی میان نوارها نوشته شده است.

قاب‌های شیائومی ۱۲ اولترا در دو رنگ مشکی و سبز یشمی دردسترس خواهند بود. شیوه‌ی طراحی قاب این گوشی هوشمند بخش برجسته‌ی اطلاعات فاش‌شده نیست؛ بلکه نکته مهم به بخش دوربین مربوط می‌شود. فهرستی که به‌تازگی فاش‌ شده است، دقیقاً درباره‌ی همان جزیره‌ی دوربینی صحبت می‌کند که هفته‌ی گذشته اطلاعات آن به بیرون درز پیدا کرد و در طراحی آن ۷ حفره دیده می‌شود.

تصاویر فاش‌شده از قاب شیائومی ۱۲ اولترا

این بدان‌معنا است که ظاهراً شیائومی طراحی جزیره‌ی دوربین پنل پشتی Xiaomi ۱۲ Ultra را نهایی کرده است. همچنین، به‌نظر می‌رسد این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند از پیش مدل‌هایی را برای تولیدکنندگان قاب در سراسر چین ارسال کرده است تا زمان عرضه‌ی پرچم‌دار جدید و قاب‌هایش نزدیک به‌هم باشد.

منبع:زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس