اسرائیل

همزمان با نگرانی ها از احتمال شیوع موج دیگری از بیماری کرونا در سزمین های اشغالی، اکنون صهیونیست ها از شیوع بیماری آبله میمونی در اسرائیل میگویند.

سرویس جهان مشرق _ وب سایت های عبری زبان گزارش داده اند که دومین مورد آلوده به بیماری آبله میمونی در اسرائیل را شناسایی کرده اند که این مسئله باعث افزایش وحشت مقامات صهیونیستی شده است.

وب سایت اسرائیل هیوم نوشت : «وزارت بهداشت صبح امروز (یکشنبه) از شناسایی یک مورد دیگر آبله میمون در اسرائیل خبر داد. این مرد هندی الاصل، ملوان یک کشتی باری است که در بندر اشدود لنگر انداخته است.»

وحشت صهیونیست‌ها از شیوع آبله میمونی در سرزمین های اشغالی
 دومین مورد مشکوک مبتلا به آبله میمونی در اسرائیل

«کمیته ایمن سازی و تیم درمان اپیدمی اسرائیل برای گفت و گوی مشترک پیرامون این موضوع تشکیل جلسه دادند که در آن بیماری مذکور، درمان های احتمالی آن و وضعیت شیوع آن مورد بحث قرار گرفت.»

«وزارت بهداشت اسرائیل در حال بررسی دستیابی به واکسن این بیماری، داروهای مربوطه است و آماده می شود تا همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به آبله میمونی در اسرائیل، راهکار شناسایی مبتلایان را نیز تنظیم و اجرا کند. اولین مورد آلوده به آبله میمونی،  یک مرد ۳۰ ساله اسرائیلی بود که از سفر اروپای غربی بازگشته بود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دادادر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 3
    درپیش گوئی ها امده که بلائی یا وبائی وارد اسرائیل خواهد شد تمام صحیونیصتها در امان نخواهند بود به طرز عجیبی با این بیماری خواهند مرد فکر میکنم همین ابله میمون باشد چو صحیونیصتها نسبتی با میمون دارند انشا الله محقق خواهد شد
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    خوب جایی رفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس