جزئیاتی عجیب از توافق امباپه برای تمدید قرارداد با PSG/ ماندن به‌شرط ریاست بر باشگاه!

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در نهایت تصمیم به ماندن در این تیم گرفت، اما با تحمیل شروطی که بسیار عجیب و حتی بی‌سابقه به‌نظر می‌رسد.

به گزارش مشرق، گمانه‌زنی‌ها درباره منصرف شدن کیلیان امباپه از پیوستن به رئال مادرید سرانجام به حقیقت پیوست و ستاره جوان فرانسوی شنبه‌شب قراردادش را برای سه سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد.

درباره اینکه امباپه تصمیم گرفته است در پارک دو پرنس بماند گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته بود که یکی از آنها توسط فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی سرشناس حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا بود. رومانو ادعا کرده بود تصمیم امباپه برای ماندن صرفاً محدود به بحث مالی نمی‌شود و با ماندن او لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم برکنار خواهند شد.

اکنون سایت اسپورت بایبل جزئیات بیشتر از مفاد توافق و شروط امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده است که عجیب به‌نظر می‌رسد. این پایگاه خبری نوشته است سوای امتیازات مالی هنگفتی که باشگاه فرانسوی برای امباپه در نظر گرفته است ـ از جمله 300 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد و 100 میلیون یورو حقوق سالانه پس از کسر مالیات! ـ بازیکن سابق موناکو سه شرط دیگر هم تعیین کرده است که مورد قبول باشگاه قرار گرفته است.

مورد اول دخالت بازیکن در تعیین سرمربی جدید تیم پس از اخراج پوچتینو، مورد دوم نقش داشتن او در انتخاب مدیر ورزشی جدید تیم پس از برکناری لئوناردو و مورد سوم تأیید یا رد بازیکنانی است که باشگاه قصد خرید یا فروش‌شان را داشته باشد، با این اوصاف امباپه نه‌تنها به‌نظر می‌رسد که از PSG یک باج مالی بزرگ برای ماندن در پاریس گرفته بلکه دامنه اختیاراتش در این تیم را به‌اندازه رئیس باشگاه گسترش داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس