مایکروسافت ویندوز 11 را با اندروید 12 ال سازگار کرد

مایکروسافت در ادامه تلاش های خود برای سازگار کردن ویندوز با سیستم عامل اندروید اعلام کرد که قصد دارد ویندوز ۱۱ را با سیستم عامل اندروید ۱۲ ال سازگار کند.

به گزارش مشرق به نقل از اندروید پلیس، اولین بار مایکروسافت همزمان با عرضه ویندوز ۱۰ تلاش های خود را برای سازگار کردن کامل اندروید با این سیستم عامل آغاز کرد و حالا این شرکت از سازگاری ویندوز ۱۱ با اندروید ۱۲ ال خبر داده است.

با به روزرسانی جدید، اپلیکیشن های اندروید بهتر با ویندوز ادغام می شوند و به کاربران امکان می دهند تا ببینند کدام یک از برنامه های اندرویدی به میکروفون و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران دسترسی دارند. همچنین اعلان‌های برنامه‌های اندرویدی در قالب اعلان‌های مشابه با ویندوز راحت تر در دسترس خواهند بود. برنامه‌های اندروید از این پس با ویژگی‌های شبکه ای پیشرفته ویندوز ۱۱ سازگاری دارند و لذا می توانند به دستگاه‌های دیگر (مانند دوربین‌های هوشمند یا بلندگوها) در یک شبکه رایانه ای متصل به ویندوز مرتبط شوند.

مایکروسافت تغییرات جدی در طراحی تنظیمات  اپلیکیشن ها ایجاد کرده و گزینه‌های ناوبری را برای تسهیل استفاده گروه‌بندی کرده است. از جمله دیگر تحولات می توان به سازگاری ویندوز ۱۱ با برنامه های استندبای برای اجرای مجدد آنها از محل توقف، مدیریت دقیق دسترسی اپلیکیشن ها به دوربین در ویندوز ۱۱ و غیره اشاره کرد. هنوز مشخص نیست این به روزرسانی ها چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    اون وقت کارابران تویتتری ما هم پیغام پسغام میزنن شیر خشک ندارن و امریکا روبه زواله ... اره تو راس میگی روغن 100 هزارتومنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس