کد خبر 1377833
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
عربستان ممنوعیت سفر اتباعش به ایران را تمدید کرد

دولت عربستان سعودی ممنوعیت سفر اتباع خود را به ایران تمدید کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه عکاظ در تارنمای خود اعلام کرد، عربستان سعودی سفر اتباع خود را به ۱۶ کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران ممنوع اعلام کرد.

براساس بیانیه مدیریت گذرنامه سعودی، اتباع این کشور اجازه سفر به کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه، ایران، افغانستان، هند، یمن، سومالی، ایتیوپی، کونگوی دموکراتیک، لیبی، اندونزی، ویتنام، ارمنستان، روسیه سفید و ونزوئلا را ندارند.

به گفته این رسانه سعودی علت ممنوعیت سفر به این کشورها شیوع ویروس کرونا است!

گفتنی است سالهاست دولت ریاض به بهانه های مختلف اجازه سفر اتباع خود به ویژه شیعیان را به جمهوری اسلامی ایران نمی دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 2
    وقتی در جامعه علم و دانش و درس خواندن و مدرسه و دانشگاه تحقیر و تضعیف و و عالمان تفقیر ! شوند و اراذل و اوباش الگوی نوحوانان باشند جامعه به جای پیشرفت فرهنگی در جا و چه بسا عقبگرد میزند .نمونه اش در فضای مجازی در خیابان در تصادفات در مدارس در ورزشگاه ها می بینیم که همش فحاشی همش جنگ و دعوا همش درگیری .و اینگونه میشود که خارجیا که از ترس نمیان اینجور کشورها حتی افراد نخبه و باسوادشون هم از این اوضاع فرار می کنن به کشوری که با فرهنگ و با قانون باشد.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 1
      خدایی خودت فهمیدی چی گفتی ؟ موضوع ممنوعیت سفر اتباع عربستان به ترکیه و ایران و برخی کشورهای منطقه بخاطر دلایل سیاسی و دشمنی عربستان با این کشورها بوده البته اخیرا" روابط عربستان و ترکیه برو به بهبود رفت بخاطر همین سفر اتباع عربستان به ترکیه از سر گرفته شد ، تو رو خدا اگر نمیدانی بی اطلاع هستی دهانت رو باز نکن برو کمی استراحت کن خدا خیرت بدهد .. والله !
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    2 0
    خب کار نداره برن عراق و از عراق بیان ایران
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      بله میتونن از عراق وارد ایران بشوند ایران هم پاسپورت و گذرنامه هاشون رو مهر نزند تا هنگام بازگشت به عربستان حکام قبیله آل سعود متوجه نشوند ..
  • US ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    33 0
    عربستان ممنوعیت سفر اتباعش به ایران را تمدید کرد--خداروشکر
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    اینا ک با نصف کشورای جهان کینه و دشمنی و عقده و عداوت دارند ، خدارا شکر از ایران جلو زدن در دشمنی با دیگران ، حداقل در این یکی مورد رومون را سفید کردن......ههخخخخ
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    دود از کنده بلند میشه ، فک کنم دیگه اغلب کشورای دنیا فهمیدن ک این همه عملیات تروریستی و انتحاری و حمایت از جنایتکاران داعشی و ارسال شون در تمام نقاط جهان از سوی عربستانه ، بلاخره کارنامه شون سیاه در اومده نزد این کشورا نباید اجازه دهند اتباعشون وارد این کشورا باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس