کد خبر 1377659
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
خداحافظی تلخ «بیل» از روی سکوها

«گرت بیل» ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید، برای آخرین بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشت اما بازهم فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید قهرمان فصل جاری لیگ باشگاه‌های اسپانیا، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و با تساوی صفر بر صفر متوقف شد.

این آخرین فرصت برای بسیاری از بازیکنان رئال مادرید بود تا با حضور در میدان از هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خداحافظی کنند.

مارسلو و ایسکو که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، در این بازی به میدان رفتند و با تماشاگران حاضر در ورزشگاه وداع کردند. این در حالی است که کارلو آنچلوتی پس از پایان این بازی مدعی شد که شاید این آخرین بازی مارسلو با پیراهن رئال مادرید نباشد. 

خداحافظی تلخ «بیل» از روی سکوها

بازیکن دیگری که قراردادش در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد گرت بیل است که سرانجام پس از چند فصل پر حاشیه قرار است از این تیم جدا شود. 

اما حتی این موضوع نیز باعث نشد که بیل جایی در ترکیب تیم رئال مادرید داشته باشد و کارلو آنچلوتی نام این بازیکن را از فهرست بازیکنان دعوت شده برای بازی برابر بتیس خط زد تا او آخرین حضورش در سانتیاگو برنابئو را از روی سکوها تجربه کند.

هرچند به نظر می‌رسد که او شانس همراهی با تیمش در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول را دارد و سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز این موضوع را تایید کرد اما بعید است که فرصتی برای حضور در میدان به این ستاره ولزی برسد و به این ترتیب او بدون این که فرصت وداع با هواداران رئال را داشته باشد از این تیم جدا خواهد شد، موضوعی که احتمالا چندان باعث ناراحتی هواداران این باشگاه اسپانیایی نیز نخواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس