کد خبر 1377282
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
پاسخ سازمان لیگ به تراکتور

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به ادعای مدیرعامل باشگاه تراکتور، گفت: ظرفیت ورزشگاه برای حضور هواداران حداکثر ۳۰ درصد تعیین شده است.

به گزارش مشرق، یکی از اتفاقات دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، حضور تعداد زیادی از تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام تبریز بود؛ به گونه‌ای که ظرفیت ۳۰ درصدی تماشاگران رعایت نشده بود.

ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی روز گذشته اعلام کرد که برای این مسابقه تنها ۳۰ هزار بلیت فروخته شده بود اما به دلیل هجوم هواداران، بیش از ظرفیت ۳۰ درصد از سکوها پر شد.

با این حال میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور امروز در خصوص حضور بیش از حد تماشاگران مدعی شد ظرفیت تعیین شده برای حضور هواداران در این شرایط بیش از ۳۰ درصد است: «بر اساس تشخیص شورای تامین استان ۴۰ تا ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه می‌تواند تماشاگر داشته باشد. در بازی دیروز نزدیک به ۳۵ یا ۴۰ درصد و در طبقه اول ورزشگاه تماشاگر حضور داشت»!

این اظهارنظر با واکنش سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مواجه شد. مهدی با رد ادعای مدیرعامل تراکتور گفت: سهرابی آدم متین و مدیر است و کارنامه درخشانی دارد ولی شاید به او اطلاع رسانی درست نشده باشد. شاید هم در شورای تامین تصمیمات عجولانه گرفته شده است.

وی افزود: به تمام استان‌ها ابلاغ شده است که حداکثر ظرفیت ورزشگاه برای حضور هواداران ۳۰ درصد است. دو بار هم ابلاغ شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    3 0
    از نظر ترک ها حلال است.
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    3 2
    ترکها همه از نژاد مغول هستند و قطعا یک روزی انتقام خودشان را از پارسیان خواهند گرفت.پارسیان مظلوم ترین قوم تاریخ
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      2 1
      ترک اصیل زردپوست هست آذری هادترک زبان شده اند
    • سوسان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 2
      عبری زادگان کوروش پرست بهتره برند اسرائیل گوساله های بعل مردوک رو عبادت کنند
  • میلاد IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    3 2
    پارسیان تنها نیستن درکنار پارسیان کردها هستن که هم خون واریایی وایرانی هستن
    • سوسان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 4
      از کی تا حالا آرامیان آوراه گالوت شدند عاریائی خخخخخ
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    3 1
    همه دنیا آرزو دارند آریایی باشند تمام جهان در دست آریایی هاست آلمان ایران آمریکا انگلیس فرانسه اسپانیا روسیه هند،، حالا منِ آذری که تابلو هست نژادم از قوم ماد آریایی یکی از سه قوم بزرگ آریایی های ایران است بیاییم و خودم را به ترکیه و قرقیزستان وصل کنم؟؟؟؟
    • سوسان IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 1
      منظورت عاریائی سامی سوری هست دیگه
  • ازاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 2
    باگذشت زمان اتشفشان ها فعال می شوند بزودی اتشفشان تورک ازر بایجان دودمانتان را بر باد خواهد داد
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      عااالی
  • علی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 2
    ننگ و نفرین بر مدیریت چنان باشگاه هایی، چه در تهران و چه در تبریز که این سنخ بیشعوری خائنانه از هوادارانش را با زیر سبیلی سکوت رد می کنه !! همه پان ها محکوم هستند چه پان فارس چه پان ترک چه پان عرب... هیچ فرقی نداره ! ؛ تجزیه طلب اصلی کسی است که رسانه دستش هست و در انگ تجزیه طلبی دابل استاندارد عمل می کنه و از یک بازی ساده فوتبال جنجال تجزیه طلبی راه می اندازه( ولو بحق)؛ اما !! درمقابل این بیشعوری فارس زبانان قلیل؛ خفه غون می گیره! وقتی فوتبال بهانه میشه تا کلیت یک قومیت تجزیه طلب معرفی بشه ؛ دعواها شروع میشه!، وقتی صد برابر اون فحش،های کذایی در تبریز ؛ در استادیوم آزادی داده میشه اما کسی متعرض اونا نیست و یک صدم این کارها تو تبریز یا اهواز سریعا انگ تجزیه طلبی میخوره ، یعنی کبریت به اتش خیانت ملی زده می،شه ! ؛تحریک اقلیت های قومی مملکت امری خائنانه و ضد ملی است؛ دابل استاندارد خائنانه تر!! آینده ایران در گرو همزیستی مسالمت آمیز بین اقوام و طیف های مختلف درون کشور عزیز و یکپارچه ایران هست!! اف بر سکوت مدیران باشگاه ها و استانداران و معاونان امنیتی و سیاسی ذیربط،چه در تهران چه در تبریز!
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      اینقدر نمی فهمند که یک ماجرا ولو بزرگ ولو زشت رو به محل نزاع اقوام تبدیل نکنند اینها باعث سرافکندگی تمام ایرانیان از اقوام مختلف هستند
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    بس کنید این پیام های اهانت امیز و نژادپرستانه رو ما مسلمانیم و ایرانی و هیچ کس به کس دیگر برتری نداره مگه به تقوا این دعوای قومیتی احمقانه کل مسئله و تجربه تلخ این سال ها رو به حاشیه برده مسئله اینجاست که هوادار به چه حقی به خودش اجازه می ده به بقیه اهانت کنه یا سنگ پرت کنه اگر سنگ به سر کسی میخورد یا مثل سال های قبل کسی رو نابینا می کرد کی پاسخگو بود بار اول نیست و بارها تکرار شده و اگر چاره نشه دوباره تکرار میشه شماها چتونه که مثل سگ و گربه به جون هم افتادید یک ذره خجالت بکشید از این ادبیات منزجز کننده و نفرت انگیز شماهایی که بجای محکومیت رفتار به هم توهین می کنید لنگه همید فرقی هم نداره ترکید یا فارس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس