کد خبر 1377131
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

  اجاره خودرو بدون راننده با ناواران

 

 

    این موضوع برای بسیاری از ما پیش آمده است که قصد رفتن به سفری را داریم اما به دلیل نبود خودروی شخصی با محدودیت هایی روبرو می شویم. محدودیت هایی در زمینه کمبود جا برای قرار دادن ساک ها، عدم توقف در مناطق دیدنی میان راه، نداشتن فضای امن خانوادگی و ... که معضل بزرگی به شمار می رود.

اما دیگر جای نگرانی نیست و تنها با مراجعه مراجع اجاره خودرو به راحتی می توانید خودرو مد نظر خود را کرایه و با خیالی آسوده همراه خانواده، سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با شرایط و ویژگی های اجاره خودرو بدون راننده با ناواران که یکی از برترین مراجع اجاره دهنده خودرو می باشد بیشتر آشنا کنیم؛ بنابراین همراه ما باشید.

مزایا اجاره خودرو بدون راننده

تجربه یک سفر دل چسب

سفر کردن جزو فرآیندهایی است که حس بسیار خوبی را برای افراد تداعی می کند و سبب خالی شدن استرس و کم شدن ناراحتی آن ها می شود. بدست آوردن تجربه های جدید، آشنایی با مناطق مختلف، بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی و ... با داشتن یک خودرو و شروع سفر امکان پذیر است.

به وسیله خودرو شما می توانید تمام وسایل و ساک های خود را درون صندوق عقب خودرو جای دهید. در طول سفر و جاده نیز هرکجا که مایل باشید می توانید توقف کنید و از مناظر و طبیعت لذت ببرید که در صورت سفر با سایر وسایل نقلیه این امکان وجود ندارد.

رسیدن به قرارهای کاری

بی شک هستند کسانی که برای رفتن به یک قرار کاری نیاز به برخورداری از یک خودرو داشته باشند. اجاره خودرو لوکس بدون راننده راه حل مناسبی است تا با مناسب ترین شکل ممکن به قرارهای کاری خود برسید.

انجام کارهای روزمره

بعضا ممکن است یک روز کاری را با کارهای متعدد در چند نقطه از شهر پیش رو داشته باشید. در این صورت استفاده از وسایل نقلیه عمومی بسیار خسته کننده خواهد بود. شما به راحتی با اجاره خودرو بدون راننده می توانید به تمام کارهای روزمره خود برسید و با این کار در وقت خود نیز سرفه جویی خواهید کرد.

ویژگی های اجاره خودرو بدون راننده با ناواران

اجاره خودرو بدون محدودیت کیلومتر

یکی از ویژگی هایی که سبب متمایز شدن ناواران نسب به سایر مراجع کرایه ماشین شده است، اجاره خودرو به 2 صورت با محدودیت کیلومتر و بدون محدودیت می باشد. این امر سبب شده تا متقاضیان با دستی باز بتوانند انتخاب خود را انجام دهند و ماشین مد نظرشان را کرایه کنند.

  اجاره خودرو بدون راننده با ناواران

ارسال خودروی امداد در کمتر از 30 دقیقه

اگر به هر دلیلی خودروی کرایه شده دچار نقص فنی شود و یا سانحه ای رخ دهد، تیم امداد جاده ای ناواران در کمتر از 30 دقیقه خود را به محل می رساند. وجود ناوگان گسترده در سراسر کشور سبب امدادرسانی به موقع و در کمترین زمان ممکن شده است.

تحویل و عودت ماشین در هر نقطه ای که شما مایل باشید

مهم ترین ویژگی ناواران که برای راحتی هرچه بیشتر متقاضیان صورت گرفته، این موضوع است که شما می توانید در هر کجایی که مد نظر دارید خودرو خود را تحویل بگیرید و در مکانی دیگر حتی در هر شهر دیگری، آن را عودت دهید. این مزیت برای کسانی که قصد سفر به یک شهر دیگر را دارند و می خواهند آنجا ماندگار شوند بسیار سودمند می باشد.

سطح کامل بیمه برای تمام خودروهای کرایه ای بدون راننده

تمام ماشین های ناوگان ناواران دارای پوشش کامل بیمه شامل بیمه بدنه، بیمه سرنشینان و شخص ثالث می باشند. تمام متقاضیان کرایه خودرو می توانند با پرداخت مبلغ حق بیمه به راحتی بدون استرس خودرو را اجاره کنند که در صورت وقوع هر گونه سانحه هیچ هزینه اضافی ای از آن ها دریافت نخواهد شد.

هزنیه بسیار مناسب اجاره خودرو بدون راننده با ناواران

از آنجایی که تمام خودروهای ناوگان ناواران تحت مالکیت خود شرکت می باشند و هیچ گونه واسطه ای در این میان وجود ندارد، کرایه ماشین با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

عدم نیاز به پرداخت ودیعه های سنگین

این مجموعه همواره سعی دارد راحتی و آسودگی هرچه بیشتر را برای مشتریان خود فراهم آورد، از این رو این امکان را برای متقاضیان اجاره خودرو فراهم کرده است تا بدون نیاز به پرداخت ودیعه های سنگین، چک، سفته و تنها با ارائه مدارک شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه بتوانند خودرو مد نظر خود را کرایه کنند.

ارائه فاکتور رسمی

موسسه ناواران برای تمام کسانی که قصد اجاره خودرو دارند (اشخاص حقیقی، مراکز، ارگان های و شرکت های دولتی و خصوصی) فاکتور رسمی ارائه می کند.

  اجاره خودرو بدون راننده با ناواران

شرایط کرایه ماشین بدون راننده با ناواران

شما برای کرایه خودرو بدون راننده از ناواران با هیچگونه محدودیتی روبرو نخواهید بود و کافی است به وب سایت رسمی شرکت مراجعه کنید و یا با مجموعه تماس فرمایید. سپس با انتخاب محل، تاریخ تحویل و عودت خودرو و ارائه مدارک شناسایی لازم، در زمان مد نظر خودروی خود را تحویل بگیرید.

منابع مقاله:

شرکت اجاره خودرو ناواران)  ( https://navaran.com

سایت پدال ) https://pedal.ir/ (


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس