کد خبر 1376960
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
خودزنی صهیونیست‌ها از ترس حزب‌الله/ پهپاد خودی اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت

درحالی که رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده بودند ارتش این رژیم پهپاد حزب‌الله را در آسمان شمال فلسطین اشغالی سرنگون کرده، اما بعد اعتراف کردند که یک پهپاد خودی هدف قرار گرفته شده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیرهای هشدار ارتش این رژیم در شهرک‌های منطقه الجلیل در  شمال  اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر یک پهپاد متخاصم را در آسمان شمال فلسطین اشغالی تشخیص داده‌ و تلاش می‌کند  بفهمد که آیا این پهپاد ساقط شده یا به خاک لبنان برگشته است.

مدتی بعد از اعلام این خبر برخی رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که پهپاد حزب الله در آسمان فلسطین اشغالی ساقط شده است اما بعد از آن اعتراف کردند که ارتش رژیم اسرائیل اشتباه کرده و آژیرهای هشدار نیز اشتباهاً به صدا درآمده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیچ شیء خارجی وارد آسمان فلسطین اشغالی نشده است و ارتش اشتباه کرد. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر یک پهپاد خودی را اشتباها مورد هدف قرار داد.

این درحالی است مکه دو روز قبل ارتش رژیم صهیونیستی، ادعای جدیدی را درباره سرنگونی یک پهپاد جنبش حزب‌الله لبنان مطرح کرد.

این ادعا در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی پیشتر رسما به ناتوانی خود در رهگیری پهپاد نفوذی حزب‌الله به اراضی اشغالی اذعان کرده بود.

رسانه‌های عبری‌زبان، اواخر بهمن ماه سال گذشته، از فعال شدن آژیرهای خطر در «جلیل علیا» (شمال فلسطین اشغالی) و جولان اشغالی خبر داده بودند. لحظاتی پس از انتشار این خبر، رسانه‌ها گزارش‌ دادند که پرنده‌های نظامی رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی رسما گزارش‌ منابع خبری را تأیید کرد و خبر داد که یک پهپاد وارد حریم فلسطین اشغالی شده و همزمان گنبد آهنین نیز فعال شده است. ساعاتی بعد، ارتش در بیانیه دوم خود رسما به شکستش اذعان کرد و گفت که به‌رغم استفاده از تمام ابزارهای رهگیری (اشاره به جنگنده، بالگرد و گنبد آهنین) نتوانسته پهپاد را رهگیری کند و این پرنده بدون‌سرنشین به‌سلامت به آشیانه خود در لبنان بازگشته است.

پس از گذشت چند ساعت، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای رسما این عملیات را برعهده گرفت و اعلام کرد: «مقاومت اسلامی در تاریخ ۲۰۲۲/۰۲/۱۸ پهپاد «حسان» را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرده و سالم به آشیانه خود در لبنان برگشت».

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف می‌کنند که بعد از موشک‌های دقیق حزب‌الله، پهپادهای این جنبش بعد از جنگ جولای ۲۰۰۶ تبدیل به بزرگترین کابوس اشغالگران شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    3 0
    باش
  • ابوالفضل IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 2
    یه روز هم بود میگفتی امریکا از افغانستان فرار کرد یادته؟
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 1
      نه فرار نکرده فقط دمبشو گذاشت رو کولش و در رفت، مثل ویتنام ....
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    1 0
    خخخخ این هم از گنبد مثلا آهنین !! شون / چقدر راحت میشه خرج رو دست اسرائیل گذاشت خودزنی سامانه های پدافندی رژیم صهیونیستی
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
    0 0
    پهپاد زده مسافربری که نزده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس