استیلی: باقری و خانبان باید بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کنند

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نظر نهادهای نظارتی این است که مربیان تیم ملی باید در یک تیم کار کنند.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در گفت و گو با شبکه خبر در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: پس از آمدن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به ایران به همراه میرشاد ماجدی سرپرست فدارسیون با او جلسه گذاشتیم. در مورد دستیاران او صحبت کردیم و در خصوص تمدید قرارداد با مربیان نیز لیستی به ما ارائه داد.

وی ادامه داد: نظر نهادهای نظارتی این است که کریم باقری و مهرداد خانبان باید در یک تیم حضور داشته باشند. آنها نیز قرار است در این خصوص به ما خبر بدهند که یا تیم ملی را انتخاب کنند یا پرسپولیس را. البته قرار است اسکوچیچ یک مربی کروات را نیز به کادر خود اضافه کند. 

بیشتر بخوانید:

دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال مشخص شد

استیلی در خصوص مشخص شدند دومین حریف تدارکاتی تیم ملی نیز تصریح کرد: ساعاتی پیش توانستیم با تیم اکوادور به توافق برسیم. شرایطمان را گفتیم و قرار است قرارداد این بازی فردا امضا شود. ۲۱ خرداد تاریخ این بازی خواهد بود. 

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: پیدا کردن حریف تداکاتی در این شرایط بسیار سخت است اما توانستیم اکوادور را پیدا کنیم. قطر که میزبان جام جهانی است هنوز نتوانسته حریفی پیدا کند و فقط در اسپانیا اردو زده است. 

وی در مورد قرارداد بازی دوستانه با کانادا نیز گفت: در ابتدا صحبت از این بود که هیچ بازی برگزار نمی شود اما حالا برای اولین بار توانستیم که دیدار دوستانه خوب هماهنگ کنیم که حدود ۴۰۰ هزار دلاز نیز درآمد داشته باشد. اینکه توانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم، بسیار مهم است. از دوستان خواهش می کنم کمک کنند تا آرامش حاکم باشد و برخی حواشی به تیم ملی آسیب نزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس