کد خبر 1376774
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
شعار شهرک نشینان علیه بنت: دروغگویِ ترسو

شهرک نشینان صهیونیست در پاسگاه کیدا در شمال کرانه باختری با سردادن شعارهایی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وی را ترسو و دروغگو دانستند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های اسرائیلی، شهرک نشینان صهیونیست امروز (چهارشنبه) در جریان دیدار «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم با خانواده یک سرباز اسرائیلی که روز جمعه در جریان درگیری با فلسطینی‌ها کشته شد، علیه نخست وزیر رژیم اشغالگر اسرائیل شعار سردادند.  

در این پیوند، شبکه تلویزیون رژیم اسرائیل  گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست در پاسگاه «کیدا» در شمال کرانه باختری در جریان سفر «نفتالی بنت» به این منطقه شعارهای «بنتِ ترسو» و «بنتِ دروغگو» سردادند.  

«نعوم راز» سرباز رژیم صهیونیستی روز جمعه گذشته در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین که پس از یورش یگان‌های ارتش و پلیس این رژیم به این اردوگاه انجام شد، کشته شد.  

پایگاه خبری i۲۴ رژیم صهونیستی نیز گزارش داد که افزون بر شعار شهرک نشینان صهیونیست علیه نخست وزیر این رژیم، «بئیری» فرزند نظامی کشته شده اسرائیلی خطاب به نخست وزیر این رژیم گفت: شما ناتوان هستید و به جای عمل فقط شعار می‌دهید و این مایه شرمساری است.  

وی افزود: شما لیاقت آن را ندارید که در خانه پدر و مادر من باشید.   

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دیدار نخست وزیر رژیم اسرائیل با خانواده این نظامی کشته شده صهیونیست حدود یک ساعت بطول انجامید و یک ساعت قبل از زمان مقرر برای تجمع تظاهرکنندگان علیه «نفتالی بنت» پایان یافت اما تظاهرکنندگان توانستند در این زمان خود را به محل برسانند.  

بر پایه این گزارش، این دومین روز متوالی است که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از شهرک‌های کرانه باختری دیدن می‌کند. وی دیروز (سه شنبه) از شهرک «الکانا» در شمال کرانه باختری دیدن کرده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس