نمی شود مجیدی را به اجبار در استقلال نگه داشت/ اماراتی ها با شناخت شان دست روی فرهاد گذاشته اند

پیشکسوت استقلال گفت: تصمیم فرهاد مجیدی در رابطه با جدایی اش استقلال یک موضوع کاملاً شخصی و حرفه ای است اگر می خواهد برود اما برایش آرزوی موفقیت می کنید.

به گزارش مشرق، فرشاد فلاحت زاده، بازیکن اسبق استقلال که همراه این تیم در رقابت های جام باشگاه های آسیا عنوان قهرمانی را بدست آورده، درباره قهرمانی استقلال دیدار با آلومینیوم اراک و شایعه جدایی فرهاد مجیدی از استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

توقع داشتید استقلال سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شود؟

واقعاً کار بزرگی انجام شد. من این قهرمانی را به همه هواداران، کادر مدیریتی و فنی و بازیکنانی که در تیم بودند تبریک می گویم. این قهرمانی حاصل کار گروهی بود به ویژه اینکه حضور آقای آجرلو باعث شد تیم پس از نُه سال کشمکش در بخش مدیریتی که اغلب با کادرفنی اختلاف نظر داشتند امسال با یک تلاش دستجمعی این عنوان را دوباره برای باشگاه تکرار کنند. البته خود ما هم در برهه‌ای منتقد تیم بودیم.

چطور؟

زمانی که در ابتدای فصل استقلال نتایج اقتصادی می گرفت من و خیلی از پیشکسوتان ایراد می گرفتیم که استقلال زیبا بازی نمی کند، ولی کم کم به این نتیجه رسیدیم که گرفتن امتیاز و رسیدن به قهرمانی بیشتر از بازی زیبا در خاطره ها باقی می ماند.

فرهاد مجیدی نسبت به سال های گذشته چه تغییری کرد؟

مجیدی امسال خیلی باهوش عمل کرد. او در سالهای گذشته تاکید داشت استقلال زیبا بازی کند و زیاد گل بخورد اما بیشتر گل بزند ولی هرگز با آن روش قهرمان نشد. اما امسال خیلی پخته‌تر عمل کرد و حاصلش خوشحالی هواداران بعد از سالهای سال دوری از قهرمانی بود. ما اگر در آن زمان حرفی می زدیم یا انتقادی می کردیم برای این بود که دلمان برای باشگاه می سوخت. چون قطعاً باشگاه استقلال و هوادارانش خیلی بیشتر از فرهاد مجیدی برای ما ارزش دارند، ولی فرهاد مجیدی ثابت کرد که او هم دغدغه ای غیر از استقلال نداشته. فرهاد امسال خیلی صبور و در آرامش کار کرد. کمترین کلنجار را با کادر مدیریتی رفت و همه اینها باعث شد استقلال قهرمان شود.

آلومینیوم اراک حریف این هفته استقلال را تا چه اندازه می شناسید؟

مهدی رحمتی از زمانی که وارد جرگه مربی گری شده ثابت کرده یک سرمربی باهوش و بازیخوان است. تیمش خیلی خوب تا اینجا بازی کرده‌ و امتیازات لازم را گرفته. او در دوران حضورش در استقلال هم یکی از بازیکنان دوست داشتنی و کاپیتان این تیم بود که برای هواداران به شدت قابل احترام است و از دوستان خوب فرهاد مجیدی به شمار می‌رود و خوشحالیم که امروز یکی از مربیان استقلالی لیگ برتر است. بازی هم قطعاً زیبا می شود.

چرا چنین پیش بینی می کنید؟

چون استقلال دیگر برای کسب عنوان قهرمانی زیر فشار حاشیه ها نیست. به همین خاطر یک بازی آرام و منطقی را ارائه می دهد. از طرفی آلومینیوم هم یک تیم جنگنده و سرعتی است که اینها باعث میشود بازی زیبا از کار دربیاید.

نمی شود مجیدی را به اجبار در استقلال نگه داشت/ اماراتی ها با شناخت شان دست روی فرهاد گذاشته اند

در روزهای گذشته شایعه جدایی مجیدی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها عنوان شده! نظر شما چیست؟

شاید شیطنت باشد، شاید هم جدی باشد! ولی به طور کلی در دنیای حرفه ای فوتبال این یک تصمیم شخصی است. کسی نمیتواند به اجبار به مجیدی بگوید در استقلال بماند یا به اجبار او را از استقلال جدا کند. قطعاً سالی که پشت سر گذاشتیم برای مجیدی خیلی سخت بود. مشکلات داوری یا جدا شدن سرباز ها از تیمش و مسائلی از این دست، خیلی خسته اش کرد.

حالا فکر می کنید او از استقلال برود؟

این به نظر خودش بستگی دارد. گرچه به نظرم باید بماند تا بتواند برنامه های آینده اش برای قهرمانی استقلال در آسیا را جامه عمل بپوشاند. او یک تیم یکدست و منسجم ساخته که خودش بهتر از هر کسی می تواند با آن کار کند. شاید هم نماند! شاید هم اماراتی ها با شناختی که از فرهاد دارند دوست دارند هدایت تیم هایشان را به او بسپارند. در مجموع اگر هم مجیدی به خواهد از استقلال برود من به عنوان یک استقلالی هر جا باشد برایش آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    قهرمان شدن سخت است ولی قهرمان ماندن سخت تر ولی از این دو سخت تر پهلوان شدن است.اقای مجیدی یا دیگر ورزشکاران عزیز سعی کنید قهرمانی خود را تکرار کنید و هدف از قهرمانی را پهلوانی قرار دهید وگرنه از این جام ها زیاد در دنیا دست بدست میشود ولی پهلوان کم پیدا میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس