بنیاد مستضعفان: عامل تیراندازی ایلام از بنیاد اخراج یا تعلیق نشده بود

به دنبال وقوع اتفاق تلخ در ایلام و تیراندازی مرگبار در اداره کل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام، بنیاد مستضعفان با صدور اطلاعیه‌ای به برخی از گمانه‌زنی های رسانه‌ای، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، به دنبال وقوع اتفاق تلخ صبح امروز در شهر ایلام و تیراندازی مرگبار در اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام، این بنیاد با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به برخی از گمانه زنی‌های رسانه‌ای، واکنش نشان داد.

در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی بنیاد مستضعفان آمده است:

اتفاق شوم صبح امروز برای خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان شوک‌آور و تلخ بود؛ این بنیاد، پیش از هرچیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و تسلیت به مردم عزیز ایلام که به دنبال این واقعه تلخ، احساسات آنها جریحه‌دار شد، بر خود فرض می‌داند که برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به برخی از شبهات و برداشت‌های دور از واقعیت فضای رسانه‌ای، موضوعاتی را به اطلاع عموم برساند.

فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است و برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

عامل این جنایت هولناک، همچون سایر کارکنان مشغول در سازمان اموال و املاک، در طول سنوات همکاری با اداره کل ایلام، از حقوق و مزایای قانونی و معیشتی، وام و تسهیلات شغلی بهره مند شده بود و از این بابت نیز هیچ مشکلی نداشته است.

همچنین بنیاد مستضعفان اهتمام دارد تا برای مشخص شدن هرچه سریع‌تر ابعاد مختلف این ماجرا و روشن شدن انگیزه‌های احتمالی عامل مسلح این حادثه، همکاری و هماهنگی دقیق و کاملی را با مسئولان قضائی و انتظامی، داشته باشد.

در پایان ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این جنایت هولناک و آرزوی سلامتی برای همکاران مجروح در این واقعه، اعلام می‌داریم که در کنار آنها خواهیم بود و از هیچ تلاشی برای تسلی خاطر بازماندگان و کمک به بازیابی سلامت عزیزان مجروح، فروگذار نخواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    خانم‌ منشی
  • IQ ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 1
    لابد خول چل بوده دیگه
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    11 6
    ٢٧ ارديبهشت حقوق پرداخت شده!!؟؟ جالبه!!! طرف دل درد داشته پس! چون طبق گفته اقايون وضعيت معيشتي عالي و مرفهي داشته!!!
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 3
      کسی که صد میلیون میده کلاش نارنجک میخره به نظرت گشنه بوده ؟
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      4 1
      نجف رستمی از کارش اخراج شده بنیاد مستضعفان دروغ میگه
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 1
      حقوق معلمها که هنوز پرداخت نشده !! ۲۹ اردی بهشت
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      هنوز حقوق معلم ها واریز نشده ۳۱ ۲ ۱۴۰۱
  • ملک IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 1
    فرد ضارب یا قاتل اخراج نشده بود یا توبیخ و یا تذکر یا تعلیق از کار ....... نشده بود پس حتما به خاطر تشویق و اضافه حقوق دست به جنایت زده! بنظر بنده حقیر رییس و مدیر عاملان یک اداره‌ و یا یک ارگان نه تنها باید مدیر و مدبر باشند بلکه باید نقطه آسایشی و تکیه گاه کارمندانش هم باشند و درک اینکه هر کدوم از پرسنل تحت فرمانش انسان هستن انسان هایی با سطح فرهنگی و روحیه متفاوت و ظرفیت های متفاوت و هر کدام از آنها چه زن و چه مرد کارمند میتونه واکنش‌های متفاوتی بوجود بیارند در مقابل فرمایشات مدیر مسئول وچه بسا تحقیر یک همکار سونامی و طوفان بس عظیم در درونش بوجود بیاره و اگه نتونه کنترل بکنه منجر به این گونه اعمال جنایتکارانه خواهد شد!
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    چرا حقوق های ما رو دیر میدن ؟ افزایش حقوق ما هنوز اعمال نشده من بازنشسته
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 1
    کسی با سلاح و مهمات جنگی میره داخل ی اداره مشخص هست که تروریست هست اگه داخل آن اداره هم کار میکرده برای جمع آوری اطلاعات و نفوذ از جایی استخدام شده ماموریت داشته خرابکاری کنه وگر این همه کارگر از کار بیکار شدن کدومش با سلاح جنگی و نارنگ حمله کردن به شرکت شون کارکنانش به رگبار ببندن
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    جریان از این قرار بوده میاد و رئیس یکی دیگه جاشنین کرده بود والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس