کد خبر 1376637
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
روسیه

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در اقدامی تلافی‌جویانه در قبال فرانسه، ۳۴ دیپلمات این کشور را اخراج کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه تنش‌های مسکو و غرب بر سر اوکراین و همچنین تلاش‌ها برای عضویت سوئد و فنلاند در ناتو، وزارت خارجه روسیه از اخراج ۳۴ دیپلمات فرانسوی خبر داد.

منابع رسانه‌ای خبر دادند، وزارت خارجه روسیه روز چهارشنبه (امروز) اعلام کرد که مسکو تصمیم گرفته است ۳۴ کارمند نمایندگی‌های دیپلماتیک فرانسه در روسیه را به تلافی اقدام مشابه پاریس اخراج کند.

بیشتر بخوانید:

روسیه چند دیپلمات رومانی و بلغارستان را اخراج می‌کند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه روز گذشته «پیر لوی» سفیر فرانسه در روسیه را احضار کرد تا اعتراض خود را در رابطه با تصمیم پاریس برای اعلام  ۴۱ کارمند نمایندگی دیپلماتیک روسیه در فرانسه به عنوان «عنصر نامطلوب» اعلام کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    حرکتی که ما هم باید انجام بدهیم چهل سال دشمنی باایران ،حمایت همه جانبه از صدام ،منافقین ،براندازان ،فراریانچون بنی صدر، اعزام جاسوس ، پلیس بد در برجام ، عدم تعهد به قراردادها، سرقت اسناد مناطق گازی ‌نفتی ، سهولت به عمد د کیفیت صعنت خودرو با همدستی مافیای آن در داخل ، ضد اسلام بودن ،حمایت همه جانبه از النصره قاتلین مدافعان حرم ووووووووووو کلا لانه فساد آنها در ایران باید تعطیل شود که فرانسه شیطان است چون انکلیس و امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس