کد خبر 1376535
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
بنی گانتس: توافق هسته‌ای مشروط را می‌پذیریم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی اظهاراتی تهدید آمیز بر علیه ایران را بیان کرد که با واکنش کارشناسان عبری زبان مواجه شده است.

سرویس جهان مشرق _ گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنان اخیر خود اظهارات تهدید آمیزی را بر علیه ایران بیان کرد که واکنش تحلیلگران و کارشناسان سیاسی رژیم صهیونیستی را در پی داشت.

دنی سیترینویچ، رئیس سابق حوزه ایران در بخش تحقیقات آمان (سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل) در رابطه با سخنان بنی گانتس گفت:

«حتی اگر اسرائیل به تاسیسات حمله کند و آنرا بمباران کند، ایرانی‌ها می‌دانند چگونه برنامه‌های هسته‌ای خود را مجددا بازسازی کنند. علاوه بر این، با فرض اینکه اسرائیل تصمیم بگیرد دست به چنین اقدامی بزند، احتمال زیاد یک واکنش سریع از سوی ایران وجود دارد که می تواند منجر به تشدید تنش و حتی جنگ در منطقه شود.»

واکنش کارشناسان صهیونیست به تهدید گانتس علیه ایران

شموئل میر، وبلاگ نویس استراتژیک در هاآرتص و تحلیلگر سابق ارتش اسرائیل با اشهربه سخنان بنی گانتس نوشت:

«بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران حضور دارند، از جمله در سایت های زیرزمینی سانتریفیوژها در نطنز. بر خلاف تلاش بنی گانتس برای ایجاد این تصور که ایران در مسئله هسته ای "رفتار گمراه" کننده ای دارد، همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران زیر نظر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می‌شود، تنها در سال ۲۰۲۱، ۴۹۰ بازرسی (بیش از تعداد روزهای یک سال) توسط بازرسان انجام شده است.»

واکنش کارشناسان صهیونیست به تهدید گانتس علیه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مورخ ایرانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    47 1
    قدمت اسرائیل از کبریت توکلی در ایران کمتر است؛ غلط اضافی کند شهرها و مردمش با خاک یکسان خواهد شد.
  • علیرضاطالب آبادی IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    40 1
    2000موشک درعرض کمتراز۷دقیقه صهیونیسم رامیکوبد
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      8 0
      و البته پایگاههای کدخدای آشفته خودخوانده را...
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      6 0
      خط عبری صهیونی ها واقعاً خط بسیار زشت و منسوخ و ابتدائی است مانند خود صهیونی ها!!!
    • SE ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      6 0
      200 هزار
  • خلیج پارس iran IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    32 1
    خطابم به رژیم موقت جعلی غصبی اسرائیل : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری !
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      18 2
      عرض خود می بری و...
  • ایران مقتدر iran IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    20 2
    اسرائیل هرگز یک کشور و ملت نبوده و هرگز هم یک کشور ملت نخواهد شد ، اسرائیل پایگاه و قلعه جنگی استعمار در منطقه است اسرائیل مرکز فتنه و شرارت ، مرکز توطئه و ترور مرکزی است برای طراحی ترور بزرگان و دانشمندان اندیشمندان منطقه ما ،،، بیاری خدا ما ایرانیان و جبهه مقاومت و دیگر ملت های آزاده منطقه و جهان ریشه صهیونیست ها رو از منطقه خشک خواهیم کرد مهاجرین مهاجمین قوم نفرین شده خداوند باید به سرزمین های خویش در قاره اروپا و آمریکا بازگردندن ، جای جای این منطقه خانه ما ایرانیان هست و اجازه نخواهیم نمایندگان استعمار ، تروریست ها در خانه ما لانه کنند!
  • ایران بزرگ iran IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    14 1
    مرگ بر آمریکا Death To usa الموت لأمریکا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel بیاری یزدان پاک به همت بزرگان ایران زمین پایگاه موقت صهیونیست ها رو در منطقه جمع خواهیم کرد فقط کوچکترین غلطی بکنید آخرین غلط شما جهودها موش های کثیف خواهد بود پاینده ایران جانم فدای ایران عزیز
  • ایران iran IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    12 0
    ایران زمین بزرگترین کهن ترین ملت و کشور دنیا است ، ایران مهد تمدن بشریت اگر هر نوع تسلیحاتی برای کشورهای کوچک و تازه تاسیس و غصبی و جعلی همچون اسرائیل لازم و نیاز باشد ؟ حتما" و قطعا" هزاران برابر بیشتر به کار ما ایرانیان خواهد آمد و برای ما ایرانیان مهم تر از هر چیز دیگری است و به لطف خدا و همت دانشمندان میهن هر آنچه لازم داریم و داشته باشیم تولید خواهیم کرد خوبش رو هم داریم و خواهیم داشت ، تا کور شود هر آنکه نتوان دید ... این تهدیدهای کودکانه ابلهانه شما صهیونیست ها باعث می‌شود ما بیشتر و بیشتر روی توان دفاعی و نظامی و بازدارندگی ایران عزیز برنامه ریزی و کار کنیم، گرچه شما صهیونیست ها کوچکتر از آنی هستید که یک کشور بزرگ و تاریخ ساز در سطح جهان رو تهدید کنید مراقب باشید با اشاره فرزندان ایران زمین از جغرافیای منطقه حذف نشوید موش های کثیف صهیون!
  • خلیج پارس iran IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    10 0
    دنیا قانون جنگل حکمفرماست به حکم قانون جنگل ضعیف محکوم به فنا و نابودی است ، تنها کشور ملت هایی شانس بقا و حیات در این جنگل جهانی خواهند داشت که قدیر قدرتمند باشند بازدارندگی قوی نظامی اتمی و حتی بالاتر از تسلیحات اتمی ایجاد کرده باشند قوی شو ایرانم قوی شو میهنم ، قوی شو گر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پامال است پاینده ایران شیرخاورمیانه
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    12 0
    همچون حشره ای ریز و کوچک که روی دم یک شیر نر قدرتمند نشسته و حشره کوچک شیر رو تهدید به نابودی و جنگ کند خخخخ سخنان این صهیونیست حاکی از عجز و درماندگی رژیم موقت و جعلی اسرائیل دارد !
  • ش. AE ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    11 0
    گنده تر از دهنش حرف زده فقط منتظریم یک غلط اضافی بکند تمام نقاط حساس این کشور جعلی در تیر رس نیروهای ایران است اعم از نیروهای واکنش سریع و نیابتی و موشکهای ایران ما از خود شما به شما نزدیک تریم گفته سردار دلها حاج قاسم در جایی که فکرش را نمیکنید ما آنجا هستیم و شبی نمیشود به شما فکر نکنیم هر غلطی میخوای بکنید ما منتظریم
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 0
    مرگ بر اسرائیل ومزدورانش
  • كورش DE ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    3 0
    خطاب به صهيونيستها: اگر مرتكب كوچكترين خطايي شويد ملت با هر فكر و عقيده و مرامي با هم متحد شده و دمار از روزگارتان در خواهند آورد. ايران يك ملت واقعي و استخواندار است كه هيچگونه تعرضي را تحمل نخواهد كرد.
    • ایران iran IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      2 0
      درود بر شما هم میهن گرامیم ، عشق به میهن ایران پرستی در خون تک به تک ما ایرانیان هست تفاوتی ندارد چه باور و عقیده ای داشته باشیم پای وطن پای میهن تا آخرین قطره از خون خویش خواهیم ایستاد جانم فدای ایران
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 0
    اسرائیل ایران رابامردم بی سلاح فلسطین مقایسه میکند.
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      1 0
      اسقاتیل غلط می کند. خدا رهبری رو حفظ کند . به زودی نابودشون می کنیم و و فرج محقق می شود .اللهم العجل الولیک الفرج.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    آفرین تمرین کن فقط شنا به دردت میخوره
  • حسین IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    4 0
    عشق است ایران
  • حسین IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    ما باید زمانیکه دانشمندان ما را میزداسراییل را میزدیم نه اینکه اسراییل هی بزند
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      دقیقا" ... دقیقا ... !!!
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    باید بمب های سنگر شکن قدرتمند و ضد انبارهای سلاح که به عمق نفوذ می کند، بسازیم و داشته باشیم
    • حاجی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      0 0
      بساز وداشته باش
  • FR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    اگر قرار باشد حمله ای صورت بگیرد از کشور جمهوری آزربایجان صورت خواهد گرفت
    • آذری iran IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      جمهوری باکو بهش اخطارهای لازم داده شده چنانچه جهودهای اشغالگر از آسمان و زمین جمهوری باکو علیه ایران اقدامی صورت دهند بادکوبه دیگر جای امنی برای هیچ کس نخواهد بود من آذری ایران عزیز هستم از خطه آذرآبادگان ایران جانم فدای ایران یاشاسین گوزل ایرانیمیز ، ایرانیمیز وار اولسون صفح دوشمن لری کور اولسون انشاالله
  • علیرضا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 0
    فسادوتباهی ازسرمردم جهان وخصوصا خاورمیانه کم وکوتاه خواهدشدان شاالله
  • حسين DE ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    1 0
    از قديم قديما گفتند سگها وقتيكه زياد پارس ميكنند گاز نميگرند،رژيم صهيونيستى حريف حماس نيست كه نه داراى يك ارتش كلاسيكه و نه نيروى هوائى و يا دريائى داره و نه يك يك نيروى زمينى منسجم ، صرفاً يك عده مبارزان از جان گذشته و فداكار كه بخاطر رهائى سرزمين نشان از چنگال صهيونيستها مبارزه ميكنند و دمار از روزگار صهيونيستها درآوردند و يا در ژوئن ٢٠٠٦ زمانيكه صهيونيستها به لبنان حمله كردند تا در زمان سه تا چهار روز حزب الله را نابود كنند ولى بعد از ٣٣ روز چهارمين ارتش "قدرتمند" دنيا با تلفات و خسارات بسيار زياد در برابر رزمندگان دلاور حزب الله بزانو در آمدند و با خفت و خوارى عقب نشينى كردند و براى اولين بار از تاريخ تأسيس اين رژيم جعلى يك قطعنامه سازمان ملل را پذيرفتند شكست مفتضحانه ارتش تا بن دندان مسلح رژيم صهيونيستى در برابر يك گروه چريكى افسانه شكست ناپذيرى آنرا به جهانيان نشان داد و همچنين در طى ده سال گذشته ارتش رژيم صهيونيستى در چندين جنگ تمام عيار در برابر حماس شكست سختى خورده و حالا اين صهيونيستهاى جنايتكار دم از تهديد حمله به ايران ميزنند كه صرفاً جنبه تبليغاتى و رسانه ائى داره ، وگرنه خود نظاميان عاليرتبه صهيونيستها ميدانند كه توان حمله به ايران را ندارند،لازم است به يك جمله از پيام نوروزى مقام معظم رهبرى اشاره كنم كه چند سال پيش در مشهد مقدس بيان فرمودند، در صورتيكه رژيم صهيونيستى كوچكترين حماقتى مرتكب شود تل آويو و حيفا را با خاك يكسان ميكنيم.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    بخاطر نابودی فرزندان شیطان در سرزمین اشغالی هیچوقت اروپاییان مداخله نخواهد کرد .
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    1 0
    تحلیل گرهای اسرائیلی چقدر کارشان شبیه اصلاحطلبان میماند‌. اگه درست بگن که وای به حالشان که چه رژیم ضعیفی دارند.اگه غلط میگن که بازهم خاک تو سرشان بخاطر اینکه خودشون رو در جنگ ناتوان نشون میدند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    خطتون که خط نیست؛خونتون از خودتون نیست؛ادعاتون باد هواست بابا ایقد جعل کردین به کجا رسیدین اصلا یه چیز رو میدونستید بعد از ۴۰سال سرگردونیتون تو زمان حضرت موسی.علیه‌السلام. خدا گفته جا ندارید لطفاََ بزرگاتون گشتن جا پیدا نکردین شمام نگردین نیست حالا برید بهونه‌های بنی اسرائیلتون رو ردیف کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس