رئیسی نمایه

رئیس جمهور گفت: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه هستند و از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی، برخوردارند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: جهان امروز بیش از همیشه به گردش آزاد اطلاعات، اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت فعالانه از افکار عمومی نیازمند است.
رئیس جمهور افزود: در روزگار تکثر فزاینده پیام‌های رسانه‌ای، پی‌ریزی ارتباط سالم و موثر با مردم و نخبگان دشوارتر از همیشه است و تحقق این مهم جز با بکارگیری روش‌ها و راهبردهای عالمانه در حوزه روابط عمومی امکان‌پذیر نیست.

دکتر رئیسی با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان دغدغه‌مند این عرصه، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه به شمار می‌روند و به همین مناسبت، از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی که پیش شرط توفیق نظام حکمرانی در همه عرصه‌ها است، برخوردارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم خصوصاً در دولتی که داعیه عدالت‌محوری و مردمی بودن دارد، از اهمیتی بنیادین برخوردار است، اظهار داشت: تحقق این ارتباط مستمر در گروی توانمندی حرفه‌ای و ایفای نقش مسئولانه همه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور است.

رئیسی تصریح کرد: در روزهایی که مهم‌ترین نیاز کشور احیای امید و ترمیم سرمایه اجتماعی است، مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش همه روابط عمومی‌ها قرار دارد و لذا از درگاه خداوند متعال برای یکایک فعالان و متخصصان این عرصه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی توفیق مسألت می‌کنم.

در این جلسه بررسی طرح الزامات و اقدامات کلان چهارساله دولت برای فضای مجازی در دستور قرار گرفت و با تصویب شورای‌عالی فضای مجازی مقرر شد رسیدگی به این موضوع به شورای معین واگذار شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 2
    بزرگوار شما که از این مطالب بصورت جامع و کامل اطلاع دارید چرا هنوز ریاست شورای عالی فضای مجازی در دولت انقلابی شما در دست یاران نزدیک روحانی است که سهم قابل توجهی هم با رها کردن فضای مجازی در بوجود آمدن این وضع موجود دارند ؟؟؟
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      0 1
      اولا دارن تخلیه میشن دوما طرح صیانت هم باید تصویب شودها نترسید طرح صیانت مخالف فیلترینگ هست
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    0 4
    ابراهیم بت شکن
  • DE ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    توصیه صیانت فعالانه
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    جناب مسئولین، اخیرا کمینی راه افتاده بر نخریدن کالاها اساسی که گران شده بعد به اصطلاح جراحی اقتصادی! شاهد کاهش قیمتها از سقف تعیین شده دولت هستیم! نکته: 1- میگویند ولت محاسبات دقیق کرده بر سفق قیمت، پس چرا اکنون فروشنگان حاضر 25% زیر قیمت مصوب بفروشند؟! آیا همین نکته اول، دلیل نیست شما اشتباه کردید در محاسبه قیمت تمام شده و سود منصفانه زنجیره تولید تا عرضه؟! آیا همچنان اصرار دارید بر حفظ همین قیمت؟! این سقف قیمتها زیاد و غیر منصفانه است.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 1
    احسنت ، دقيقأ همینطوره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس