کد خبر 1376246
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
الزهار: مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بازدارندگی ایجاد کرده است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که حالت بازدارندگی که نیروهای مقاومت در نوار غزه ایجاد کرده اند، مانع از هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به رهبران مقاومت می‌شود.

به گزارش مشرق، محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفتگو با خبرگزاری آناتولی با تاکید بر اینکه بازدارندگی ایجاد شده توسط نیروهای مقاومت مانع از هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و ترور رهبران فلسطینی می‌شود، اظهار داشت: هر گونه تلاش برای ترور یحیی السنوار رهبر جنبش حماس با واکنش قاطع روبرو خواهد شد.

وی با ابراز تردید در مورد امکان اجرای عملیات ترور افزود: درخواست‌ها برای ترور رهبر حماس از چارچوب تهدید و ارعاب فراتر نرفته است و تمامی سو قصدهای پیشین علیه شخصیت‌های فلسطینی بدون هیچگونه هشدار قبلی صورت گرفته است.

این رهبر فلسطینی اظهار داشت: البته ما باید هشیاری خود را در مورد انجام هر گونه عملیات حفظ کنیم.

گفتنی است طی روزهای گذشته درخواست‌ها از جانب نمایندگان، مسئولان سابق و خبرنگاران رژیم صهیونیستی برای ترور السنوار به بهانه دست داشتن وی در حمله ۵ ماه می در نزدیکی تل آیو که منجر به کشته شدن سه صهیونیست شد، افزایش یافته است.

یحیی السنوار در یک سخنرانی در ۳۰ آوریل گذشته در واکنش به یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، از شهروندان فلسطینی کرانه باختری و اراضی اشغالی خواست که با سلاح‌های گرم و یا سرد دست به عملیات بزنند.

همچنین گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در مورد هر گونه سو قصد به جان رهبر این جنبش هشدار داده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس