کد خبر 1376201
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
عربشاهی: قهر و آشتی‌های یحیی، کمر پرسپولیس را شکست

بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: «یحیی‌گل‌محمدی» آنقدر در این فصل درگیر قهر و آشتی بود که دیگر زمان رسیدگی به تیم را نداشت.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی، در خصوص روند پرسپولیس در فصل جاری، اظهار داشت: یحیی‌گل‌محمدی آنقدر در این فصل درگیر قهر و آشتی بود که دیگر زمان رسیدگی به تیم را نداشت؛ اصلا این رفتارها در شان تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس نیست. می‌توانستیم دربی آخر را پیروز شویم و حتی قهرمان این فصل باشیم اما حواشی دست به دست دادند و پرسپولیس را زمین‌گیر کردند. 

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان لیگ دسته‌ یک و حتی نفراتی که در تیم‌های پایه داریم خیلی بهتر از خریدهای این فصل پرسپولیس هستند. هیچ‌کس برای خریدهای اشتباه از یحیی پاسخی نخواست و این مسئله بسیار مشکوک بود. به‌نظرم گل‌محمدی به‌جای استعفا نویسی باید در مربیگری حرفه‌ای باشد اما هنر آنرا ندارد. در واقع باید از طرف خود باشگاه جریمه شود زیرا تمام درخواست‌هایش را برآورده کردند و باز هم بی‌ثمر ماند.

عربشاهی گفت: نمی‌دانم چرا تیم‌های لیگ برتری در انحصار چند مربی خاص هستند و بسیاری از آنها با وجود اینکه موفق نمی‌شوند، هر فصل در تیم‌ها جابه‌جا می‌شوند. می‌توانم بگویم برخی از مدیران دست نشانده مافیا هستند و برای توجیه کارهایشان مهره‌هایی در فضای مجازی گذاشتند تا بین مردم وجهه خوبی برای خودشان بسازند و بقای خود را تثبیت کنند.

بیشتر بخوانید:

نقدی بر صحبت‌های گل‌محمدی پس از ناکامی

وی ادامه داد: این مدیران فقط به فکر خودشان هستند و می‌خواهند با سو استفاده از زحمت فوتبالیستان برای خودشان رزومه‌ای جمع کنند تا به این وسیله برای زندگی خودشان درآمد خوبی را بسازند.

بازیکن اسبق تیم‌ملی درمورد اعضا کمیته اخلاق بیان کرد: کمیته اخلاق ما پشتوانه قانونی ندارد زیرا برای مشخص شدن اعضای آن باید مجمعی تشکیل شود اما این کار صورت نگرفت. این‌ مشکلات همه از هیات رئیسه فدراسیون است که بعضی‌هایشان از ادارات و وزارت‌خانه‌های دیگر به ورزش وارد شده‌اند و تخصصی در این عرصه ندارند.

وی در انتها در خصوص مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: رضا درویش روند خوبی داشته و از او تشکر می‌کنم که تمام توان خود را صرف کرد و خواسته‌های مربی را تا حد امکان برآورده ساخت. امیدوارم مربیانی دلسوزتر و حرفه‌ای تر از یحیی به پرسپولیس بیایند تا دیگر شاهد نزول تیم و از دست دادن ستاره‌های ملی نباشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    2 0
    خیلی با روحیه لطیف آقای گل محمدی این پیشکسوتهای لنگی حمله میکنند این بود تاریخ تمدن افتخار لنگیای بی پدر شده این بنده خدا مثل گل محمدی لطیف آروم سر به زیر هست این همه افتخارات اسنپی براتون آورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس