کد خبر 1376151
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴
فوتبال صدای حمایت از ابوعاقله و فلسطین شد +فیلم

به نظر میرسد پیامد شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره بدست سربازان رژیم صهیونیستی، گریبان گیر دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

سرویس جهان مشرق _ پس از اینکه دولت ائتلافی بنت-لاپید اکثریت خود در کنست را از دست داد و تا حد زیادی به سقوط سیاسی نزدیک شد، بنت و لاپید سعی کردند با جلب رضایت از فهرست مشترک عربی و راضی کردن آنها به ادامه کار با دولت ائتلافی، اکثریت در کنست اسرائیل را مجدد بدست آورند. اما شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره بدست سربازان رژیم صهیونیستی دولت ائتلافی بنت-لاپید را در شرایط دشواری از لحاظ سیاسی قرار داده است. وب سایت عبری زبان "دبکا" در این باره نوشت :

شهادت ابوعاقله، کار دست دولت بنت خواهد داد!
مطالبات "فهرست مشترک عربی" پس از کشته شدن شیرین ابوعاقله، چالشی برای جنگ ارتش اسرائیل علیه مقاومت فلسطین است

«فهرست مشترک عربی که موجودیت دولت فعلی اسرائیل بر آن استوار است و باید روز چهارشنبه در مورد ماندن در دولت یا ادامه حمایت از آن اعلام میکرد که در این رابطه چه تصمیمی گرفته است، بعد از ظهر چهارشنبه بیانیه ای صادر کرد که در آن ابوعاقله را "شهیده" خواند و به خانواده وی، شبکه الجزیره و به طور کلی به مردم فلسطین تسلیت گفت. فهرست مشترک عربی همچنین خواستار ایجاد فوری یک کمیته تحقیقات بین المللی برای بررسی درباره علل مرگ او شد.»

«این نه تنها یک سیلی به صورت دولت بنت - لاپید است، بلکه چالشی برای جنگ ارتش اسرائیل علیه مقاومت فلسطین است. می توان و ضروری است فرض کنیم اکنون که شیرین ابوعاقله کشته شده است، فهرست مشترک عربی مطالبات و خواسته هایی در مورد چگونگی نبرد و مقابله ارتش اسرائیل با سازمان های مقاومت فلسطینی خواهد داشت، همانطور که اکنون مطالباتی در مورد چگونگی مدیریت دستگاه امنیتی اسرائیل در مسجد الاقصی را دارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    2 1
    قبرش پر گل باد
  • محسن IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    حضرت زهرا س فرمودن بهترین نسخه برای کمال زن این است که با نامحرم در ارتباط نباشد ؛ اینکه این خانم بنده خدا خبرنگار بوده و مورد ظلم واقع شده و به قتل رسیده
  • مهدی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    0 0
    خدا لعنتشون که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس