کد خبر 1376036
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
حجت کریمی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درمورد انتشار بیانیه علیه مجری صدا و سیما گفت: هیئت مدیره از این مصاحبه اطلاع نداشته و اگر معاون ارتباطات این کار را کرده نظر خودش را گفته است.

به گزارش مشرق، حجت کریمی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:  قهرمانی استقلال را به همه هواداران، اعضای تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه تبریک می گویم. این عنوان با تلاش بسیار زیاد و همدلی بین مدیریت و اعضای کادر فنی به وجود آمد و جا دارد یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه، آقای آجرلو داشته باشم که در این راه تلاش کرد. او در این مدت به تیم آرامش داد و هدفی جز حمایت از تیم نداشت و دیدید که در نهایت همین آرامش به تیم تزریق و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان قهرمانی حاصل شد.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و معاون ارتباطات این باشگاه مصاحبه ای را علیه محمدرضا احمدی مجری صدا و سیما انجام داده است گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال از این مصاحبه اطلاع نداشته و اگر معاون ارتباطات این کار را کرده نظر خودش را گفته است.

بیشتر بخوانید:

تحریم تلویزیون توسط استقلالی‌ها با درخواست مجیدی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد: با شناختی که از شخص آقای آجرلو دارم سیاست او نیست که قصد مقابله با رسانه ها را داشته باشد و بخواهد علیه کسی در رسانه ها موضع گیری کند. سیاست باشگاه و مدیریت آن همواره تعامل دو طرفه با رسانه ها بوده و تاکید می کنم اگر حرفی از سوی مدیر رسانه ای تیم زده شده تنها نظر شخصی خودش بوده است. باشگاه استقلال سخنگو دارد که آن هم آقای سمیعی است و اگر قرار باشد صحبتی از طرف باشگاه صورت بگیرد از طریق وی انجام خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: محمدرضا احمدی هم از مجریان خوب و قابل احترام صدا و سیما است از نظر ما گرایش رنگی ندارد اگر هم صحبتی در مورد وی صورت گرفته نظر شخصی مدیر رسانه ای تیم بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 0
    گرایش رنگی ندارد؟شما چه جوری توی تشکیلات استقلال رخنه کردی که رزومه ایشون رو نمیدونی؟تو دربی چند سال پیش وقتی هنوز زیاد معروف نشده بود با گل پیروزی 1 متر پریده بالا،یا یه یکبار که کلیپش پخش شد علیه استقلال شعار میدادش.یه سرچ ساده کنی میفهمی که....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس