فیصل مقداد: طرح‌های منطقه‌ای و غربی برای سرنگونی سوریه ناکام ماند

وزیر امور خارجه سوریه گفت که به مدد ایستادگی ملت و شجاعت ارتش آن و حمایت کشورهای دوست، همه طرحهای منطقه‌ای و غربی برای سرنگونی حکومت سوریه شکست خورد.

به گزارش مشرق، فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه امروز یکشنبه میزبان «المصطفی بلاه صهیب» رئیس کمیته «برادری پارلمانی سوریه و موریتانی» و هیأت همراه وی بود.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، مقداد در این دیدار ضمن تمجید از روابط سوریه و موریتانی و مواضع درخشان ملت این کشور در قبال جنگ تروریستی علیه سوریه، گفت که هدف از این جنگ، تضعیف سوریه، نابودی محور مقاومت و مسئله فلسطین و تحقق منافع غربی-اسرائیلی بود.

وی با اشاره به عمق روابط تاریخی سوریه و موریتانی که به صورت مداوم، در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در حال تقویت است، بر اهمیت اقدام مشترک بین کشورهای عربی و هماهنگی دائمی در محافل سیاسی و پارلمانی تأکید کرد.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به اهتمام سران سوریه به دیپلماسی پارلمانی و نقش آن در تأمین منافع کشورها، گفت که به مدد ایستادگی ملت و شجاعت ارتش آن و حمایت کشورهای دوست، همه طرحهای منطقه‌ای و غربی برای سرنگونی حکومت سوریه ناکام ماند ...

 مقداد با بیان اینکه باید از طریق متمرکز شدن بر پایان بخشیدن به اختلافات کشورهای عربی و نزدیک‌سازی دیدگاهها، گفت که باید بر مسئله اصلی کشورهای عربی یعنی مسئله فلسطین تمرکز کرد.

صهیب نیز قدردانی از سوریه، گفت که سفر این کمیته به دمشق، در راستای تحکیم روابط موریتانی و سوریه است تا ملت سوریه بتواند با جنگ تروریستی مقابله کرده و حاکمیت و تمامیت ارضی آن را حفظ کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس