توان ضربه زدن به صهیونیستها در تمامی اراضی فلسطین را داریم

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ملت ما به رغم تمام شرایط پیچیده ای که در آن به سر می برد، می تواند با جنایت های رژیم صهیونیستی مقابله کند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین موسوم به روز «نکبت» اعلام کرد: ما می توانیم رژیم صهیونیستی را تهدید کنیم و تلفاتی را در تمام سرزمین فلسطین به این رژیم وارد کنیم.

وی در در جریان سخنرانی خود در کنفراس اتحادیه اقلیت ها و نهادهای فلسطینی در خارج که در دمشق پایتخت سوریه در حال برگزاری است، افزود: پس از گذشت ۷۴ سال از اشغالگری اسرائیل ما نیرومندتر شده ایم و باور ما به حق راسختر از گذشته است، ما به این یقین رسیده ایم که پروژه رژیم صهیونیستی باید متلاشی شود و برای همیشه منطقه ما را ترک کند.

وی ادامه داد: پروژه صهیونیستی مبتنی بر قتل و کشتار است، این پروژه راهزنان جهان است و ملت ما هرگز تسلیم این قاتلان و راهزنان نخواهند شد.

این مقام فلسطینی اعلام کرد: ملت ما به فضل توانایی هایی که به دست آورده توانسته است موانع را پیشت سر بگذارد و مسیر مقاومت که از زمان اشغال فلسطین شروع شده است تا به امروز ادامه دارد و اکنون ما به نقطه ای رسیده ایم که می توانیم رژیم صهیونیستی را تهدید کنیم و نبردهای ما در سال های اخیر بزرگترین دلیل برای این موضوع است.

وی تاکید کرد: اینجا سرزمین و کشور ماست و ما برای بازپس گیری آن می جنگیم و این نبرد نسل به نسل ادامه پیدا می کند تا رژیم صهیونیستی سرزمین ما را ترک کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس