سخنگوی پلیس: امنیت کامل در مرزها برقرار است/ موضوع تنش مرزی ایران و افغانستان چه شد؟

سخنگوی پلیس گفت: امنیت کامل در مرزها برقرار است و هیچ مشکلی در مرز با افغانستان هم وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سردار مهدی حاجیان معاون اجتماعی، فرهنگی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه  در خصوص آخرین وضعیت امنیتی مرزهای کشور اظهار داشت: امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است و مشکل خاصی نداریم.

سردار حاجیان تصریح کرد: در  ۸۸۷۰ کیلومتر مرزها  ماموران مرزبانی حضور داشته و با اشراف اطلاعاتی در برخورد با جرایم و قاچاق کالا و ارز هم توفیقاتی داشته اند.

سخنگوی پلیس به مشکل پیش آمده در مرز مشترک ایران و افغانستان اشاره و اعلام کرد: در حوزه مرز افغانستان و ایران یک اختلاف جزئی به وجود آمد که آن هم به دلیل عدم اشراف مرزبانان افغانستانی به پروتکل های مرزی بود که با مذاکره این مسائل حل شد و به حمدالله هم اکنون در مرز شرقی مشکلی وجود ندارد.

سردار حاجیان گفت: با تلاش و استقرار نیروهای مرزبانی، ارتش و سپاه پاسداران از امنیت مرزها با اقتدار کامل دفاع شده و هیچ مشکلی در حوزه مرزهای کشور گزارش نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين غيرتي IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    باسلام ودورود به سربازان گمنام امام زمان ومرزبان عزيزوطن ايران خداقوت غيورمردان دورازخانواده وپاسدارمرزهاي اين خاك وبوم تنتون سلامت بااقتدارشيرمردان به ياد سردارشهيد حاج قاسم سليماني بزرگ مرد ايران دورود وسلام ياعلی
  • کاظم چنانی دهقان IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    میخان ایران مثل روسيه به دام بیفتد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس