کد خبر 1374834
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶
معروف: اولین بازی هر تورنمنت سخت است؛ فصل آینده در ایران بازی نمی‌کنم

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: بازی نخست هر تورنمنت سخت و لازم است تا برای آمادگی بیشتر در کنار یکدیگر بازی کنیم.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از امروز(شنبه) با حضور هشت تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده است.

 سعید معروف که در این تورنمنت بازوبند کاپیتانی پیکان را به بازو می‌بندد، اظهار داشت: بازی اول هر تورنمنت سخت است و نیاز داریم چند روز با هم بازی کنیم تا برای دور نهایی آماده شویم. بازیکنان جدیدی به پیکان اضافه شده که نیازمند هماهنگی بیشتری هستند.

کاپیتان تیم پیکان درباره انگیزه‌اش از بازی برای تیم پیکان گفت: اتفاق خوبی که تیم پیکان رقم زده، به خدمت گرفتن ستاره‌های بزرگ است و مردم مسابقات را بیشتر از بازی‌های ملی دنبال می‌کنند. حضورم در این رقابت‌ها برای این بود که می‌خواستم برای آخرین بار در این مسابقات بازی کنم. حضور ستاره‌هایی همچون انگاپت و عبدالعزیز در ایران اتفاق مهمی بود. وقتی در ترکیه بودم برای آنها سوال بود که چگونه این ستاره‌ها به ایران آمده‌اند. قطعا بازی در کنار چنین بازیکنانی جالب توجه بود.

معروف درباره فصل آینده گفت: قطعا فصل آینده در ایران بازی نخواهم کرد.

تیم والیبال پیکان در نخستین بازی خود از مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم گاز عراق رفت و در یک بازی آسان در ۳ ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    پس کجا میخواد بازی کنه
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      0 0
      افتخار اورمیه
  • مجتبی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس