کد خبر 1374614
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
.

بر اساس آمارهای منتشر شده از رسانه های خارجی و عبری زبان، میزان آزار و اذیت و تجاوز جنسی به زنان در سرزمین های اشغالی بسیار بالا و شدید است.

سرویس جهان مشرق _ شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک دختر جوان با نام مستعار گالیا، پس از اینکه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، برای کمک به مقامات مراجعه کرده است و مقامات صهیونیستی وی را به یک پناهگاه مخصوص کودکان فرستادند تا در آنجا مورد مراقبت قرار بگید، اما گالیا پس از آمدن به این پناهگاه مجددا مورد آزار و اذیت و تجاوز گروه دیگری قرار گرفته است!

گالیا در این باره گفته است: "از روز اولی که به پناهگاه رسیدم موارد خشونت زیادی وجود داشت. هیچکس سعی نکرد مرا آرام کند و حتی برعکس هماهنگ کننده پناهگاه من را سرزنش کرد و به من گفت که "مردان نمی توانند غریزه و تمایلات جنسی خود را کنترل کنند و من مقصر این موضوع هستم!"

"به من حریم خصوصی داده نشد، افراد دیگر که در آنجا حضور داشتند، مرا مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند و از طرف دیگر کارکنان پناهگاه از من حمایت و محافظت نکردند. وضعیت روحی من در آنجا بدتر شد و با وجود اینکه از اضطراب و افکار پریشان رنج می بردم و از آنها التماس می کردم، هیچ کمک و درمان روانی دریافت از آنها دریافت نکردم. شب ها می ترسیدم بخوابم و از اضطراب رنج می بردم."

"مدیر پناهگاه من را سرزنش کرد که بخاطر من بین خودشان دعوا شده است و به من گفت: تو فکر می کنی مردها با دیدن یک دختر می توانند حس جنسی خود را کنترل کنند؟ و من جواب دادم: آیا من مقصرم که هیچ چاره و راه حلی برای زنانی شبیه من در شهر وجود ندارد؟"

تجاوز مکرر به یک دختر نوجوان در سرزمین های اشغالی
زن جوانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود به پناهگاهی که مردان در آن حضور داشتند فرستاده شد و در آنجا دوباره مورد حمله و آزار جنسی قرار گرفت:
  "شب ها میترسیدم بخوابم"

"من توسط یکی از مردان ساکن در پناهگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و به بیمارستان منتقل شدم. مجازاتی که برای من و مردی که مرا کتک زد این بود که یک شب در خیابان بخوابیم. من از پناهگاه بیرون آمدن و اکنون امکان بازگشت به آنجا را ندارم."

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ اسرائیل، گالیا همچنین در سن شش سالگی از آزار و اذیت جنسی در خانواده خود رنج می برده است.

شبکه ۱۲ اسرائیل در این باره گفته است که بر اساس تحقیقات آنها، دلیل فرستادن گالیا به یک پناهگاه که مردان نیز در آن حضور دارند، این است که این تنها پناهگاه در اورشلیم (بیت المقدس) برای کودکان خیابانی است و در واقع هیچ راه حل مناسبی در شهر برای زنانی که مورد آزار جنسی قرار گرفته و در وضعیت مشابهی هستند، وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 25
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    10 34
    بیجا کردی رفتی
    • عمر فاروق IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      9 12
      اسراییلی ها تن فروش هستند
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      9 3
      یکی از دعاهای همیشگی من اینه که در هر جای دنیا اگر کسی ناموسش در خطره، خداوند او را حفظ کنه و از تجاوز به هیچ زنی خوشحال نمیشم. ( البته این خطر گاه از جهل خود فرده که خودش رو با تن نمایی و بدپوششی و بی احتیاطی در معرض میگذاره و گاه از جانب مردنماهای بی شرف بی ناموسه)
  • نیما IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    26 7
    مایعه تاسف است
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      37 5
      ضمنا مايه تاسف درست است
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    18 65
    پناهگاه اونجا از عرب های هم تبار خود هستن.همونا بهت تجاوز کردند.
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      30 7
      بیمار، طرف اسرائیلیه. عرب کجا بود؟
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      24 5
      متوجه شدین که این دختر اسرائیلی بوده و به پناهگاه مراجعه کرده و اسرائیلیا که پناهگاه رو اداره میکردن بهش تحاوز کردن ؟ انگار پناهگاه رو با اردوگاه اشتباه گرفتین
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      17 3
      دختره اسرائیلیه. عرب کجا بود
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      17 1
      برخی انقدر نژاد پرست شده اند هر جنایتی امریکا واسراییل وغربرمیکند میگن عرب بوده این ببچاره اسراییلی بوده شهر شرواسمش معلومه نه اینکه غربیها جنایت نمیکنند در زندانهای خود به زنان وحتی مردان هم رحم نمیکنند
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      5 11
      عرب و اسراییل یکی هستند
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    4 7
    مغز بیمار و چه توجیحی!
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    18 5
    "مردان نمی توانند غریزه و تمایلات جنسی خود را کنترل کنند و من مقصر این موضوع هستم!" این منطق چقدر آشناست.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      19 2
      در دعوا همیشه دو طرف وجود دارد برای همین در قران به مردان توصیه شده به نامحرم نگاه نکنن و به زنان توصیه شده حجاب داشته باشن و عشوه گری نکنن و در ادامه گفته این برای خود زنان بهتر است.
    • US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      27 4
      بله نتیجه بی حجابی همین است. اگر در دین یهود حجاب با برقع اجباری است برای همین است. حالا رعایت نمی کنند.
  • IQ ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    10 22
    درباره پسر بچه اوکراینی هم بنویس که مقابل چشم مادرش تجاوز ز شد بهش توسط سربازان روس این ها که تکلیفشون معلومه صهیونیستن روس‌ها چرا اونها چین
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      13 2
      در باره پسربچه عراقی هم بنویسین که توسط سرباز آمریکایی جلو چشم خانوادش بهش تجاوز شد!!!
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      2 1
      مشکل تو مسری هست بیرون نرو همه را مریض می‌کنی مریض غربگدای منافق
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 8
    اقای بایدن اسرائیلی ها ویهود که تو می دانی دشمن امریکا واروپا هستند ،و ما می دانیم اقای بایدن که شما به شدت دشمن اسرائیل ویهود هستی ومتنفر از اسرائیل هستی چون تو یک مسیحی دوستدار عیسی مسیح ع مریم مقدس می باشی چشمان اشکبار تو در کلیسا درهنگام سوگند نامه ریاست جمهوری گویای ارادت شما به عیسی مسیح ع ومریم مقدس است ، تو با دوچشم خودت دیدی که اسرائیلی ها در فلسطین خبر نگار زن مسیحی را کشتند و تابوت خبرنگار مسیحی را از روی دستان تشییع کننده گان جنازه خبرنگار مسیحی به زمین انداختند ،اقای بایدن کشتن وانداختن تابوت خبرنگار مسیحی توسط اسرائیل یعنی حمله اسرائیل به مسیحیان اروپا وامریکا ویعنی حمله اسرائیل به کشور امریکا واروپا یعنی حمله دوباره یهود به عیسی مسیح وکشتن عیسی مسیح ع. اسرائیل دوست امریکا واروپا نبوده ونیست واسرائیل ویهود بزرگترین دشمن امریکا واروپا که مهد مسیحیت هستند می باشد. به زودی کهنه سربازان اسرائیلی که در اوکراین آدم کشی می کنند خودشان را به اروپا خواهند رساند و مسیحیان اروپا را به انتقام هولوکاست نسل کشی خواهند کرد. اقای بایدن،اقایانی که برای خلاص شدن از شر اسرائیل واخراج یهودیان از اروپا وانگلیس تصمیم گرفتند برای اسرائیل کشوری غصبی ودور از اروپا بسازند حالا کشور قوی اسرائیل تشکیل شده وتبدیل به هیولایی شده که پرچم انتقام گرفتن هولوکاست از اروپا را سالیان سال است که علم کرده است . اقای بایدن عامل شروع جنگ جهانی اول ودوم وسوم اسرائیل ویهود بوده واکنون اسرائیل جنگ جهانی سوم را در اوکراین کلید زده است واسرائیل در اوکراین که کشور دوم اسرائیل است کل جمعیت جهان را به گروگان گرفته است وشما احمقانه از زلنسکی که همدست اسرائیل است حمایت نظامی می کنید پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی به گفته خودش در هولوکاست کشته شده اند زلنسکی یهودی -صهیونیستی قصد انتقام هولوکاست با همدستی اسرائیل از اروپا را دارد واروپا خانه اول امریکاست، اکنون دیگر حمایت از یهود واسرائیل توسط امریکا واروپا ضامن خلاصی اروپا وامریکا از شر یهود واسرائیل نخواهد بود وباید اسرائیل ویهود را در همان کشور غصبی اسرائیل ناگهانی نابود کرد وامریکا واروپا ومسیحیت را برای همیشه از شر یهود خلاص کرد.ایا روز محو ونابودی اسرائیل توسط امریکا واروپا نرسیده است؟
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      7 2
      بروپارک یه هوایی بخور کلت داغ کرده
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      1 1
      خدا شفا بده ، چقدر معلوماتت زیاده
    • US ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      2 1
      هر چه زودتر با اروژانس تماس بگیرید. وضعیت بیمار از نظر روانی بحرانی است.
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      2 0
      واقعا گریه های بایدن را باور می کنی؟ بابا دست خوش...همه اش فیلم است.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    8 4
    مرگ براسراییل جنایتکار
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    8 13
    تو ایران آمارش چقدره؟
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      8 2
      بگو تو کدوم پناهگاهی بگم آمارش چقدره ؟! خخخخ
    • عمر فاروق IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      3 10
      وحشتناکه مخصوصا تهران و مشهد
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      1 0
      شما بگو انگار شما بهتر میدونی
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    4 4
    تا از نزديك بازجويي نشود و صحِبتها و مدارك بررسي نشود هرگونه اظهار نظر فاقد وجاهت قانوني است.
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 8
    سرزمین هایی که ارباب پوتین اشغال کرده یا مسلمان ایغور در کشور ارباب کمونیست چین؟!
  • وحید کرد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پایمال است . اصول صهیونیسم بر شهوت رانی بدون کنترل و غرق کردن جامعه در شهوت برای حکومت بر آنها بنا شده است . در جامعه ای که با چنین تفکری بنا شده کجا میشه توقع حمایت از زنان و دختران بی پناه را داشت . به این دختران به چشم برده های جنسی نگاه می‌شود که باید وسیله شهوت رانی مردان باشند . در اسراییلی که حتی زنان ارتشی در آن امنیت ندارند و مکرر مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی توسط همقطاران و مافوق ها قرار می‌گیرند و حتی در اکثر موارد حق شکایت نیز ندارند ، چطور یک کودک بی پناه می‌تواند امنیت داشته باشد . زهی خیال باطل . اسراییل و صهیونیسم مثل عقربی میمونه که ذاتش نیش زدن و حتی اگر دچار ترس بشه ، خودش رو هم نیش میزنه پس فقط کافی برسونید و از تمام جهات محاصرش کنی و فشار بهش بیاری تا دست به خودکشی بزنه . درست مثل حال حاظر که اسرائیل از تمام جهات توسط محور مقاومت محاصره شده و کوهی از آتش و موشک منتظر هستن تا با یک فرمان به سمتش شلیک بشند . یکی از نشانه های ترس شدید اسراییل ، ترور و شلیک مستقیم به شهیده ( شیرین ابوعاقله) ، خبرنگار الجزیره است که اتفاقا مسیحی هم بود و نشان دیگرش حمله به تشیع جنازه ایشان میباشد . اسراییل رو به زوال است چون یک موجود منحوس تقلبی است و هیچ هویتی ندارد و مثل یک غده سرطانی است که باید هرچه زودتر از بدنه اسلام و خاورمیانه با جراحی ( حمله نظامی ) جدا شود . مطمئن باشید که نابودی اسراییل نزدیک است و صهیونیسم برای آدامه حیات کثیف خودش دنبال میزبان بدبخت دیگری می‌گردد که احتمال در شرق آسیا ( چین ، هند و .... ) باشد . چون کانون قدرت و ثروت در حال انتقال به شرق دنیاست . ظهور نزدیک است
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    خاک بر سرشون. نود درصد پول دنیا دستشونه، محض حفظ آبرو هم شده یه پناهگاه نمی سازند... اون آشغالها دنیا رو همین شکلی می خوان!
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    این رژیم پست و ابله و جنایتکار تنها چیزی را که خوب یاد گرفته همین تجاوز است . تجاوز به سرزمینهای فلسطینیان و تجاوز به حقوق خبرنگاران و تجاوز به حقوق زندانیان دربند و تجاوز به مسجد الاقصی و تجاوز به ...... سردمداران این رژیم متجاوز و پلیدو آدمکش را بدون محاکمه بایستی به جوخه های اعدام سپرد.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    این فجایع نشان دهنده این است که غرب واسرائیلی که نتوانستند فقر تجاوز وبی عدالتی رو توکشور خودشون ازبین ببرند چگونه دلهاشون به حال دیگران خواهدسوخت وباتوافق باآنها میتوان فقر وتجاوز وبی عدالتی روازخودمون دور کنییم .بابامردم وبازی ندین توافق کشکه وراه اصلاح امورم ازدانشگاههایی که تفکرات غربی روالقاء میکنندومدارسی که به معنی واقعی پرورش وگذاشتن کناروبه آموزش مبانی غربی میپردازندومعلمی که غم نان شبش بیشتر تربیت دانش آموزان براش اهمیت داره نمیگذره بی تعارف.یاحق
  • علی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    کثیف‌ترین مردم جهان صهیونیستهای یهودی هستن بعد آمریکا واروپای نژادپرسا که هرکاری خودشون می‌کنند رامیپوشانند وکوچکترین اشتباه شرقیهارابزرگ می‌کنند باتبلیغات ومیکوبند
  • شعبان IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    هموطن ناآگاهانه ،بایدن بایدن مکن!همین بایدن بقول تومسیحی درجائی گفته که دوست دا ردیهودی باشدوسپس ازقول خانواده اش گفت میتواندمسیحی بماندولی یهودی باشد!!وخودبایدن گفت دینم مسیحی ولی(هستم یهودی)خطاب به اسرائیل وپیرودفاع ازانان ،وبنوعی سوگندخورد!یعنی عزیزهموطن ساده دل ،داری کیونصیحت میکنی؟بایدن رو؟!!
  • سینا IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    1 0
    لامصبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس