کشور قطر , فلسطین , اسماعیل هنیه , جنبش مقاومت اسلامی |حماس ,

یک رسانه آمریکایی مدعی شده دولت جو بایدن از حمله به مراسم تشییع جنازه خبرنگار الجزیره عصبانی است.

به گزارش مشرق، یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت «جو بایدن» از حمله پلیس اسرائیل به مراسم تشییع جنازه «شیرین ابو عاقله»، خبرنگار الجزیره عصبانی است و اعتراض خود را به تل‌آویو اعلام کرده است.

منابع آمریکایی و صهیونیستی در گفت‌وگو با آکسیوس مدعی شده‌اند مقام‌های دولت بایدن از حوادث پیش‌آمده در مراسم تشییع عصبانی و سرخورده هستند.

طبق این ادعا، مقام‌های آمریکایی اعتراض خودشان را در مورد اقدامات پلیس اسرائیل در جریان مراسم تشییع به تل‌آویو اعلام کرده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، بعدازظهر جمعه به مراسم تشییع جنازه «شیرین ابو عاقله» خبرنگار شبکه «الجزیره» حمله کردند.

پایگاه خبری «عرب۴۸» در این خصوص گزارش داد که مراسم تشییع جنازه خبرنگار شبکه الجزیره از بیمارستان «الفرنسی» در قدس اشغالی آغاز شد؛ اما نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به ساختمان بیمارستان به شرکت‌کنندگان در این مراسم تعرض کردند و آن‌ها را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

هلال احمر فلسطین نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان، ده‌ها نفر مجروح شده‌اند.

عرب۴۸ اضافه کرد که پلیس رژیم صهیونیستی جاده‌ها و راه‌های منتهی به بیمارستان را بسته است و از برافراشتن پرچم فلسطین و همچنین در دست داشتن تصویر خبرنگار شهید شبکه الجزیره ممانعت به عمل می‌آورد.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در یورش به منطقه «جنین» در شمال کرانه باختری شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، از فاصله ۱۰۰ تا۱۵۰ متری به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را نیز زخمی کردند.

ترور ابوعاقله اولین جنایت رژیم صهیونیستی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی نبود و بر اساس اعلام وزارت اطلاع‌رسانی فلسطین، از انتفاضه دوم فلسطین در سال ۲۰۰۰ تا به امروز ۴۵ روزنامه‌نگار به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    3 0
    تمام طناب‌ها ازنازکی پاره می‌شوند طناب ظلم از کلفتی پاره میشو د مثل فرعون که جد اسراییلها بود حالاهم اسقاط اسرائیل نزدیکه
  • تبریزی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    بایدن مگه چیزی می‌دونه و می‌فهمه که ناراحت شده؟!!!! یه چیزی بگین که به قول معروف بگنجه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس