کد خبر 1374268
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
دلیل واهمه غرب از سفر «آلنا دوهان» به تهران چیست؟

هراس تحریم‌کنندگان ایران از سفر خانم دوهان به این دلیل است که این سفر می‌تواند ماهیت ضد بشری تحریم‌ها و سیاست‌های قهری یک‌جانبه خویش علیه ملت ایران را برای جهانیان آشکار سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • روشن IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 0
    به نظر کارشناسی این فیلم احترام میگذارم. اما به تحقیق این سفر ضررش از منافعش برای کشور و ملت کمتر است. شما فقط نگاه کنید به گزارش چنین گزارشگرانی در خصوص کوبا و ونزوئلا و ویتنام و لیبی و یمن و عراق و.... خروجی آن فقط و فقط ابراز تأسف زبانی بود حتی حاضر نشدند دارو و نان به آسیب دیدگان قحطی زده برخی کشورهای نامبرده بدهند و آن مقداری هم که دادند مقدار قابل توجهی تاریخ گذشته و فاسد بود. شک ندارم که هیاهوی مخالفان سفر ایشان نظیر مخالفان توافق اول و مجدد برجام بی فرجام است و حالا حالا کار داره تا ما کشور های با وجدان و عاطفه این جهانخوارن شیطان پرست را بشناسیم.
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 0
    حال که سازمان ملل نتوانسته است جاوید رحمان، گزارشگر ویژه‌ی حقوق بشر آن سازمان و جاسوس موساد را به کشورمان بفرستد، آلنا دوهان را جایگزین وی نموده است! قطعاً ورود چنین افرادی به کشور پر از ضرر است، بی‌آنکه منافعی برای کشور داشته باشد. خانم آلنا دوهان پیش از این نیز گزارش‌های مبسوطی درباره تأثیر تحریم‌های آمریکا و اروپا بر مردم سوریه، ونزوئلا و... به سازمان ملل ارائه کرده است که در عمل نه‌تنها کمترین نفعی برای این کشورها دربر نداشته است، بلکه حتی به اذعان خود همین فرد، باعث افزایش تحریم‌ها بعد از گزارش وی نیز شده است. در شرائط جنگ اقتصادی دشمنان قصد دارند کار ناتمامی را که می‌خواستند از طریق اف‌ای‌تی‌اف انجام دهند، با فرستادن جاسوسانی به کشور برای گرا دادن به ایشان، کالیبره و نقطه‌زن کردن تحریم‌ها، کشف راه‌های دور زدن و خنثی‌سازی آن‌ها، و شناسایی افراد مؤثر در این حوزه، به سرانجام برسانند؛ و از سوی دیگر با آموزش عوامل مخالف داخلی برای راه‌اندازی آشوب و فتنه به بهانه‌ی گرانی و دفاع از حقوق بشر، بعضی افراد ساده‌لوح را تحریک نمایند. لذا از نیروهای اطلاعاتی، وزارت امور خارجه و ستاد حقوق بشر قوه‌ی قضائیه، درخواست می‌کنیم کاملاً به‌هوش باشند و در اسرع وقت به مأموریت وی خاتمه دهند؛ ضمن آن‌که دیگر اجازه‌‌ی ورود چنین افرادی را به کشور ندهند.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    1 1
    ماهیت ضدبشری تحریم‌ها برای جهانیان آشکار است و نیاز به حضور این جاسوسان در ایران ندارد؛ ضمناً این جنگ زرگری است و برای فریب ما است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس