کد خبر 1374227
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
گفت‌وگوی امنیتی-نظامی امارات با آمریکا

ولیعهد امارات و فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه، درخصوص تقویت همکاری‌های امنیتی-نظامی بین ابوظبی و واشنگتن گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، «محمد بن‌زاید آن‌نهیان» ولی‌عهد امارات و جانشین فرمانده نیروهای مسلح این کشور روز گذشته (پنج‌شنبه) با «مایکل کورلا» فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در ابوظبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت امارات «وام»، بن‌زاید در این دیدار درخصوص روابط دوستانه، عرصه‌های مختلف همکاری، فعالیت‌های مشترک بین دولت امارات و ایالات متحده آمریکا در زمینه‌های دفاعی-نظامی و در چارچوب روابط راهبردی بین دو طرف با کورلا صحبت کرده است.

ولی‌عهد امارات و فرمانده آمریکایی درباره مسائل منطقه‌ای و موضوعات دارای اهمیت مشترک نیز صحبت کرده و دیدگاه‌های خود درباره آن‌ها را بیان کردند.

در این دیدار، «خالد بن محمد بن زاید آل نهیان» عضو شورای اجرایی شیخ‌نشین ابوظبی، «عیسی سیف بن عبلان المزروعی» رییس ستاد کل نیروهای مسلح و «صالح محمد صالح بن مقرن العامری» فرمانده عملیات مشترک نیز حضور داشته‌اند.

پیش از این رئیس سازمان تروریستی سنتکام در سفرش به عربستان سعودی بر روابط راهبردی واشنگتن-ریاض تاکید کرده و ادعاهای ضدایرانی خود را تکرار کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس