کد خبر 1374000
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
تبریک مدیرعامل فولاد به هواداران/درخواست گرشاسبی در آستانه بازی با استقلال

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن تبریک به هواداران این تیم، کسب عنوان بهترین تیم ایرانی در رده بندی جهانی را حاصل یکدلی و حرفه‌ای گری دانست.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی ضمن تبریک برای کسب عنوان بهترین تیم ایرانی در رده‌بندی جهانی به هواداران فولاد خوزستان، اظهار داشت: همان‌گونه که شاهد هستیم تیم فولاد علیرغم چالش‌های به وجود آمده در ابتدای رقابت‌های لیگ، اکنون خود را به شکوفایی نزدیک کرده و به زعم کارشناسان فوتبالی کشور جایگاه قابل قبولی در رقابت‌های لیگ برتر دارد. در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم که منجر به صعود به عنوان‌ برترین تیم گروه شد، علاوه بر افتخارآفرینی، سهمیه فوتبال کشورمان را حفظ کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: همواره به این اصل اعتقاد دارم که پایان هر سختی، آسانی است و این موضوع را در تیم خودمان شاهد هستم. شرایط تیم با توجه به بسته بودن پنجره در آغاز رقابت‌ها سخت بود اما با پشتکار عوامل تیم، لطف خدا و حمایت‌های مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره، محدودیت‌ها در حال رفع کامل است و تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام به یک تیم منظم و با شخصیت حرفه‌ای تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: اینکه فولاد به عنوان دومین تیم کم هزینه غرب آسیا توانسته به مرحله یک هشتم صعود کند و در رده بندی جهانی نیز برترین تیم ایران و دهم آسیا باشد، نشان از تلاش و یکدلی اعضای تیم و رعایت اصول حرفه‌ای گری در تمامی ارکان تیم است. از هواداران پرشور و متعصب فولاد می‌خواهم، چنانچه بازی روز شنبه مقابل تیم استقلال با حضور تماشاگر برگزار شد با حضورشان در ورزشگاه و تزریق انرژی مثبت به تیم، زمینه را برای پیروزی فراهم کنند. قطعاً تشویق پرشور شما روحیه کادرفنی و تیم را ارتقا می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    7 2
    جان بابات اگر پرسپولیس بود هم همینو میگفتی
  • م IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    6 2
    اگه پیروزی هم بود همینو میکفتی
  • مجید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 0
    اسم گرشاسبی میاد یاد فساد این فوتبال و فدراسیون می افتم که در اوج ایشون را به بهانه اینکه باید بازنشست باشه گرفتند. اقای گرشاسبی تنت سلامت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس