کد خبر 1373525
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
تداوم خودکشی بین نظامیان جمهوری آذربایجان

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از خودکشی یکی از نیروهای خود به دلایل نامعلوم خبر داد.

به گزارش مشرق، در تداوم خودکشی بین نظامیان جمهوری آذربایجان رسانه‌های این کشور روز چهارشنبه از خودکشی یکی از اعضای مرزبانی  خبر دادند.

 یک نظامی کنترل مرزی آذربایجان به نام «طرلان علیزاده» واقع در منطقه «آغستفا» در آپارتمان خود خودکشی کرد. تحقیقات در این خصوص با همکاری دادسرا در حال انجام است.

چندی قبل نیز وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از خودکشی یکی از نیروهای خود در بیمارستان نظامی خبر داد. «رامیل رضا قلی اف» نظامی جمهوری آذربایجان به دلیل مشکلات روانی به بیمارستان نظامی منتقل شد. وی از معاینات پزشکی طفره رفت و با بالا رفتن از طبقه بالای ساختمان بیمارستان نظامی با پرتاب خود به پایین خودکشی کرد.

پیشتر گزارش شده بود که در ارتش جمهوری آذربایجان بطور میانگین نزدیک به ۶۰ مورد خودکشی و یا موارد کشته شدن نظامیان رخ می‌دهد که به مراتب بیشتر از تعداد نیروهای کشته شده توسط دشمنان است. اهانت یکی از دلایل اصلی خودکشی نظامیان و به ویژه نیروها وظیفه این کشور ذکر شده است. کمبود پزشک متخصص روحی و روانی در ارتش این کشور نیز مزید برعلت بروز اینگونه حوادث است.

به نظر می‌رسد سایه سنگین نبرد ۴۴ روزه با ارمنستان بابت سرزمین قره باغ کوهستانی هنوز بر بدنه نیرروهای مسلح جمهوری آذربایجان سایه افکنده است.

در رویدادی مرتبط با ارتش جمهوری آذربایجان، وزارت دفاع این کشور بار دیگر از حمله نیروهای ارمنستان  خبر داد.

به نوشته وبگاه «وزارت دفاع جمهوری آذربایجان» یگان‌های نیروهای مسلح ارمنستان شامگاه نهم اردیبهشت ماه از مواضع شهرک مرزی «عزیزلی» با استفاده از سلاح‌های سبک مواضع ارتش آذربایجان را شلیک کردند

یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان نیز  اقدامات تلافی جویانه انجام دادند. باکو مدعی شده که هیچ خسارتی به  نیروها و تجهیزات نظامی ارتش جمهوری آذربایجان وارد نشده  و در حال حاضر وضعیت در این مناطق با ثبات همراه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    28 7
    باکو باید به سرزمین مادری بازگردد
  • مبین IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    3 7
    ترکیه: تا آخرین سرباز آذربایجان میجنگیم
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    13 5
    ترکها جگر جنگیدن ندارن
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      4 5
      اگر منظورت ارتش کشور آذربایجان باشه اونها ظرف 44 روز ارتش ارمنستان رو شکست دادند
    • US ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      6 2
      ارانی ها ترک نژاد نیستند، لطفا مراقب صحبت های خود باشید.
    • NL ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      3 1
      آدم دلش برای ترکیه میسوزه در قرن۲۱ که کشورهایی فرانژادی مثل ایران‌ و ژاپن ماهواره به فضا میفرستند، ترکیه در فکر تفکر قرون وسطاییِ نژاد است. چقدر بدبخت
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 4
    خیلی جالبه چرا ارتش فاتح خودکشی بکنه در حالیکه ارتش ارمنستان یک و نیم ماه نشده شکست خورد
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    9 9
    الحمد الله الحمد الله. خدا زيادش كنه نسلشون كنده بشه.
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      11 1
      خداوند ان شاءالله نسل نحس ونجس شماپارصهاوکیردها رااززمین بکند.الهی آمین.تابلکه دنیاروی آرامش ببیند.جماعت نحس ونجس وناسازگاری که یاباخودشان درگیری دارندیابادیگرملتهاوکشورها.همیشه هم با پر روئی زبانشان درازهست.
  • NL ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    4 3
    باکو فریب ترکیه رو خورد. ترکیه به بهانه قرباغ2 آمد و النصره را در باکو ساکن کرد. بعد یک نسل تولید مثل یک قوم وهابی عربی شیعه کش النصره در شمال ارس ادعای سرزمین میکنند. باکو به مادرش ایران و برادران ایرنی اش خیانت کرد و در دام عثمانی افتاد
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    9 1
    پارصهاوکیردهایی که به تورکها توهین وبی احترامی میکنندوهرچه لیاقت خودشان وپدرومادرشان وجدوآباءشان هست به تورکهانسبت می دهند,معنیش اینه که دارندبه همه تورکهای جهان توهین وبی احترامی میکنند.یعنی دارندبه همه تورکهایی که برای عیران,شهیدومجروح واسیرشده اندتوهین میکنند.یعنی دارندبه همه تورکهایی که برای اعتلاءوسربلندی عیران کوشیده وزحمت کشیده اندتوهین میکنند.همه تورکهااین رابایدخوب متوجه وآگاه بشوندکه, دشمن واقعی تورکها,پارصهاوکیردهاهستند.یونانیها, پارصهاوکیردها راخوب شناخته بودندکه به آنهامیگفتند:بربر .
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    7 1
    من ,هم خیلی خوب می بینم وهم خیلی خوب متوجهم چه تورکهای برومندونازنینی بخاطرجنگ افروزی شماسگزاده های تروریست ,صیغه زاده,قدرنشناس ونمک به حرام , شهیدومجروح واسیر شده اند. شمامهاجران ومهاجمان وحشی, به کشورهای دیگر, حمله,یورش,تهاجم وتجاوز کرده ایدازجمله یونان.وآنها هم خوب رویتان اسم گذاشته اند:پارص بربر.و کشورگشایی شماوحشیهای مهاجم,مطمئنا باسازوآوازوجشن ورقص نبوده وباکشتاروقتل عام وتجاوزواذیت وآزار مردمان آن کشورهابوده است اماچون ذاتا دروغگوهای ماهر وپرروهای گستاخی هستید, دلیل کشورگشاییهایتان راصدورفرهنگ وتمدن پاک عاریایی بیان می کنیدواز رو هم نمیرویدوهمیشه هم زبان درازی می کنید.بخاطر اندیشه های مریض وبدخواهانه وگفتارهای دروغ وبی ادبانه وکردارهای وحشی ومتکبرانه وذات خراب وزیان کارتان, هم دربین دیگر عیرانیان وهم دربین دیگرکشورهاوملتها, بدنام ومنفورومطرودومنزوی وموردلعن هستید.وهیچ وقت هم نمی خواهید اندیشه و گفتار و کردارتان را اصلاح ودرست کنیدوهمیشه هم اصرارداریدبه گمان خودتان, دیگران رااصلاح کرده وشبیه خودتان نمایید.شماپارصهاوکیردهای مهاجم ومهاجرهندی تباری که خودتان راتحمیل فلات عیران کرده ایدودیگران رامهاجرمی دانید.جانوران بدبخت ومفلوک ونفهم ونادان و وحشی وناسازگاری هستیدبا آن خانواده نفهم وملعونتان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس