بازتاب ویژه جدیدترین سخنرانی سید حسن نصر الله در رسانه‌های عبری زبان

سخنرانی عصر سه شنبه دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم انتخاباتی که در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی داشت.

به گزارش مشرق، افشای ارسال پیام رژیم صهیونیستی به سید حسن نصر الله در رابطه با عدم تمایل تل‌آویو برای اقدام علیه لبنان، یکی از جملاتی بود که محور اکثر قریب به اتفاق رسانه‌های عبری زبان به آن پرداختند.

با این حال روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی از این سخنرانی جمله "به اسرائیل اعتماد نکنید، همواره در هوشیاری و آمادگی باشید" را به نقل از دبیر کل حزب الله لبنان منتشر کرد.

هاارتص نیز در خبری در این رابطه نوشت: نصر الله از دریافت پیامی از کانال‌های دیپلماتیک پرده برداشت که در آن تاکید شده است اسرائیل قصدی برای اقدامی علیه لبنان ندارد.

یدیعوت احارانوت نیز جمله سید حسن نصر الله در رابطه با بازتاب سخنانش در روز جهانی قدس (که منجر به ارسال پیام اسرائیل شد) را منتشر کرد.

معاریو دیگر روزنامه پر مخاطب رژیم صهیونیستی نیز مسئله ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به سید حسن نصر الله را محور گزارش خود از این سخنرانی قرار داد و نوشت، نصرالله پیام بنت را دریافت، اما تاکید کرد ما به آنها اعتماد نداریم از اینرو چشمان خود را باز و تا پایان این مانور در آماده باش باقی خواهیم ماند.

نویسندگان این رسانه عبری زبان از تیتر پیام قوی حزب الله و پاسخ نصرالله به بنت، سخنانت غیر قابل اعتماد است را به عنوان تیتر گزارش‌های خود در این رابطه قرار دادند.

روعی کایس تحلیل‌گر امور عربی شبکه تلویزیونی کان، به مسئله اعلام آماده باش پرداخت و نوشت: این سومین بار متوالی است که نصر الله از آماده باش (حزب الله) در واکنش به مانور ارتش اسرائیل سخن می‌گوید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    این سخنان مانند تیری در قلب صهیونیسم هست البته کار جوانان فلسطینی و حماس یک حرکت جهادی بارز در کل سالهای مقاومت هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس