مجلس نمایه

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند؛ دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ هرگونه تصمیمات عجولانه خودداری کند.

به گزارش مشرق، سیدموسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه) طی تذکر شفاهی خود گفت: این روزها متعلق به کارگران و معلمان است، ضمن عرض تبریک به این دو بال توسعه و پیشرفت از دولت انتظار داریم این دو قشر را بیش از این مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

خسارت چندده میلیارد دلاری در دولت قبل 

موسوی تصریح کرد: دولت قبل سنگی را در چاه انداخته و مدیران گرفتار خارج کردن آن هستند. جراحی اقتصادی لازم و ضروری است، اما دولت باید دقت مضاعف داشته باشد و از اخذ تصمیمات عجولانه که منجر به گرانی و هرج و مرج می‌شود، خودداری کند.

نماینده مردم لامرد با اشاره به ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های، عنوان کرد: همه ما فرمایشات مقام معظم رهبری را شنیدیم، ایشان دیگر باید به چه زبانی نارضایتی خود را از خودروسازان اعلام کنند؟ مافیای خودرو چه میزان قدرت دارد که کماکان از مصوبه واردات خودرو جلوگیری می‌کند؟ هر چه زودتر باید واردات خودرو آزاد شود تا تولیدکنندگان داخلی نسبت به افزایش کیفیت محصولات اقدام کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    چاقو چطور دسته خودش می بره ؟
  • شاهد IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    1 0
    اف بر روحانی و دارو دسته اش .رفتن ولی بدبختی ها و نحسی هاشون دامنگیر این ملت و کشوره .
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    2 0
    راه‌کارهای حل معضل گرانی: حفظ ارزش پول ملی با تصویب قانون ایجاد واحد جدید پولی معادل یک میلی‌گرم طلا، استفاده‌ی حداکثری از واحد جدید پول ملی، و حداقلی از سایر ارزها به‌ویژه دلار آمریکا در تبادلات بین‌المللی؛ جایگزین کردن نظام بانکی ربوی با بانک‌داری اسلامی بر اساس قرض‌الحسنه، برخورد قانونی با نزول‌خواران و قماربازان و دلالان مسکن، خودرو، ارز، طلا و کالاها به‌ویژه کالاهای اساسی؛ ایجاد اشتغال مولد و پایدار، سوق دادن سرمایه‌ها به سمت تولید دانش‌بنیان، افزایش تولید یا خدمات مفید سرانه‌ی ملی، ایجاد رقابت سالم و حفظ بهره‌وری؛ مبارزه‌ی با قاچاق و واردات بی‌رویه، اصلاح نظام توزیع، کنترل و نظارت بر بازار با سامانه‌ی هوشمند و یک‌پارچه، جلوگیری از تبانی در قیمت‌گذاری‌ها، ایجاد بازار سیاه و احتکار، حذف مدیران فاسد در بدنه‌ی دولت، جلوگیری از فساد در نظام توزیع با نظارت دائمی دولت و قوه‌ی قضائیه؛ اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف، کاهش هزینه‌های جاری دولت، جلوگیری از کسری بودجه، استقراض از نظام بانکی، خلق پول و افزایش تورم، گسترش عدالت در نظام مالیاتی؛ فرهنگ‌سازی انصاف و توجه به حلال و حرام، امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به تقوی در بین اصناف، آموزش اقسام بیع در کتب فقهی، جلوگیری از مرابحه، دروغ، گران‌فروشی و کم‌فروشی در معاملات؛ اجرای احکام الهی و پیش‌گیری از منکرات شرعی و معصیت خداوند، برخورد با بدحجابی، بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌حیایی، ولنگاری، استفاده‌ی ابزاری از بانوان و سایر عوامل ایجاد فساد، رخوت و تنبلی در جامعه و جوانان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس