کد خبر 1372841
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
واکنش سروری به ادعای خودزنی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹

نایب رئیس شورای شهر تهران نسبت به اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری درحاشیه برگزاری شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به فراهم شدن شرایط واریز درآمدهای حاصل از جرایم به حساب شهرداری تهران، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که درسطح کشور وجود دارد این است که شهرداری‌ها از یک درآمد پایدار به دلایل مختلف محروم بودند که خوشبختانه در دولت جدید و شهرداری شرایطی فراهم شده است که این مطالبات به حساب شهرداری تهران واریز شود.

وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر مطالبات شهرداری تهران از محل جرایم به حساب این نهاد واریز شود تا تحول خوبی در خصوص درامد پایدار شهری ایجاد شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: البته ما سالهاست از این درآمد محروم هستیم اما دولت چراغ سبز خوبی برای پرداخت این درآمدها نشان داده است.

سروری همچنین درخصوص آخرین پیگیری‌های ضرب و شتم و حمله به شهردار ناحیه سه منطقه 19 و اخباری مبنی بر خودزنی شهردار ناحیه سه، اظهارکرد: ما در این‌باره هنوز صحت‌سنجی نکرده‌ایم و احتمال می‌دهیم که برخی‌ها هم جان بگیرند و هم آبرو.

وی تصریح کرد: مسئله اشاره شده یک موضوع تخصصی است که در دست بررسی است و این موضوع از طریق پزشک قانونی و نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.

تصویر نامه‌ای منتسب به پزشکی قانونی غرب تهران در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن عنوان شده با توجه به معاینه جراحت روی سر آقای سیدجواد هاشمی، احتمال حدوث این جراحت به وسیله خودزنی قویاً مطرح است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    0 0
    بارها به شورای شهر و شهردار پیام داده شد که در ناحیه سه منطقه یک (گلابدره) هیچ نظارتی وجود ندارد و صدها ساختمان هفت هشت طبقه بدون اسانسور وتازه ساز غیرقانونی و پراز مهاجرین افغانی و بی هویتها و رانده شدگان اخلاقی شهرستانی است و پارکینگ منازل غیرقانونی کنارخیابانها که تبدیل مغازه و تعمیرگاه و فست فودی شده و تا نیمه های شب اعصاب مردم را خرد میکنند همگی شواهد مستندی از تخلف ماموران شهرداری است اما هیچکس ترتیب اثر نداد
  • patriot IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    چرا انقدر با مجرم جماعت مماشات می کنید این اراذل و اوباش به کی وصل هستن که شما دارید ماله کشی می کنید ،متهم ها دستگیر شدن طبق اعلام ناجا اونوقت مطرح می کنید خود زنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس