کد خبر 1372768
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳
جالوروسی از سهمیه لیگ اروپا هم فاصله گرفت

شاگردان ژوزه مورینیو با قبول یک شکست خارج از خانه به کار خود در هفته سی‌وششم سری A پایان دادند.

به گزارش مشرق، پرونده رقابت‌های هفته سی‌وششم سری A ایتالیا، شب گذشته (دوشنبه) با انجام یک بازی بسته شد که در آن تیم فوتبال رم در ورزشگاه آرتمیو فرانکی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میزبان خود تیم فیورنتینا شد.

نیکلاس گونزالس در دقیقه ۵ از روی نقطه پنالتی و جاکومو بوناونتورا در دقیقه ۱۱ گل‌های زودهنگام میزبان فلورانسی را در این بازی رقم زدند تا باعث رقم خوردن هجدهمین پیروزی فصل جالوروسی شوند.

با این نتیجه فیورنتینا ۵۹ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. در طرف مقال اما رمی‌ها که هفته گذشته از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مأیوس شدند، با قبول یازدهمین شکست‌شان، شانس خود برای کسب سهمیه لیگ اروپا و حتی لیگ کنفرانس اروپا را به خطر انداختند. آنها اکنون با فیورنتینا و آتالانتا هم‌امتیاز هستند و تنها به خاطر نتایج بازی‌های رودرو بالاتر از این دو تیم در رده ششم قرار دارند. این در حالیست که تنها دو هفته دیگر به پایان فصل جاری سری A باقیست. البته رم که به فینال لیگ کنفرانس اروپای فصل جاری رسیده، در صورت قهرمانی در این رقابت‌ها، سهمیه لیگ اروپای فصل آینده را کسب خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های میلان با ۸۰، اینتر با ۷۸، ناپولی با ۷۳ و یوونتوس با ۶۹ امتیاز رده‌های اول تا چهارم را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس