کد خبر 1372003
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
مصوبات مجلس در راستای حمایت از تولید است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برنامه هایی برای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغالزایی را در دستور کار دارند.

به گزارش مشرق، جلسه شورای سیاستگذاری ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یک صد واحد مشتری مدار در امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.

«مصطفی نخعی» سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز بر حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و معتقد است قوانین مصوب مجلس در راستای حمایت از تولید و جلوگیری از واسطه گری بوده است و این راه ادامه دار خواهد بود.

خزایی نیز از عزم نمایندگان مردم بر راهکارهای بازگشایی بازارهای صادراتی و بهای بیشتر به تولیدکنندگان و جلوگیری از واردات در شرایط تولید داخل خبر داد و گفت: سیاست های تشویقی همانند برگزاری اینگونه اجلاسها و رصد کیفی تولید و صنعت در کشور مسیر را برای اقتصاد کشور هموار خواهد کرد.

در پایان این نشست عربشاهی دبیر شورای سیاستگذاری اجلاس خاطر نشان کرد: ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری در تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی با رویکرد تجلیل از یکصد واحد مشتری مدار قرار است ۹ خرداد ماه در سالن مرکز همایش های بین المللی صداوسیمای باحضور مسئولان و اهالی رسانه کار خود را آغاز کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس