کد خبر 1371671
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷
بوندس‌لیگا| هرتابرلین شانس بقای خود را به خطر انداخت

تیم فوتبال هرتابرلین با قبول شکست خانگی برابر ماینتس، فرصت قطعی کردن بقای خود در دسته اول فوتبال آلمان را از دست داد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی از شب دوم هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا، شب گذشته (شنبه) هرتابرلین در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ماینتس شد.

در این بازی سیلوان ویدمر در دقیقه ۲۵ گل نخست را برای ماینتس زد. داوی سلک در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه نخست، از روی نقطه پنالتی کار را برای هرتابرلین به تساوی کشاند اما استفان بل در دقیقه ۸۱ گل برتری ماینتس را زد تا سه امتیاز این بازی از آن تیم میهمان شود.

ماینتس با کسب سیزدهمین پیروزی خود در این فصل بوندس‌لیگا، ۴۵ امتیازی شد اما در رده نهم جدول باقی ماند.هرتابرلین اما در حالی که با کسب پیروزی در این بازی می‌توانست اختلافش را اشتوتگارت رده شانزدهمی را به ۷ امتیاز افزایش دهد و در فاصله یک هفته به پایان لیگ بقای خود را در سطح اول فوتبال آلمان مسجل کند، ۳۳ امتیازی ماند و این شانس را در اختیار اشتوتگارت گذاشت که با کسب پیروزی فاصله‌اش را یک امتیاز کاهش دهد، البته احتمال رخ دادن این اتفاق چندان قوی نیست چرا که شالکه امروز باید در خانه بایرن مونیخ قهرمان زودهنگام مسابقات به میدان برود، دیداری از ساعت ۲۰ وقت تهران که در آن باواریایی‌ها جام قهرمانی را تحویل خواهند گرفت.

امروز به جز این بازی دو دیدار دیگر هم برگزار می‌شود که در اولین بازی از ساعت ۱۸ اینتراخت فرانکفورت به مصاف مونشن‌گلادباخ می‌رود و در بازی دوم هم لایپزیگ پذیرای آگزبورگ خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا تیم‌های بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و بایرلورکوزن به ترتیب با ۷۵، ۶۶ و ۶۱ امتیاز اول تا سوم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس