پرچم امارات اسراییل

وزیر امور خارجه امارات ضمن محکومیت عملیات اخیر مقاومتی در تل‌آویو، آن را حمله‌ای تروریستی و وحشتناک خواند.

به گزارش مشرق، «عبد الله بن زاید آل نهیان» وزیر امور خارجه امارات، عملیات مقاومتی شامگاه پنج‌شنبه در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو را که منجر به کشته شدن سه صهیونیست شد، را «حمله‌ای تروریستی و وحشتناک» توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

هشدار قطر درباره ساخت ۴ هزار واحد صهیونیست‌نشین

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت امارات «وام» بن‌زاید طی تماسی تلفنی با «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه تل‌آویو ضمن تبریک سالروز تشکیل دولت جعلی این رژیم اشغالگر، عملیات مقاومتی اخیر در سرزمین‌های اشغالی را یک حمله تروریستی وحشتناک خواند و کشته‌شدن سه صهیونیست را تسلیت گفت.

ببینید:

فیلم/ ترس پلیس از اهتزاز پرچم اسرائیل در مسجدالاقصی

بن زاید در این تماس تلفنی با لاپید، فرصت‌های موجود برای گسترش همکاری‌های مشترک ابوظبی-تل‌آویو را بررسی کرده و این همکاری‌های دوجانبه در تمام سطوح را موجب ارتباط دو طرف دانسته است.

وزارای خارجه ابوظبی و تل‌آویو گفت‌وگوهایی درباره مسائل منطقه‌ای و تحولات بین‌المللی دارای اهمیت مشترک داشته‌اند. علاوه بر این، بن زاید تاکید کرده است که روابط دوجانبه امارات و رژیم صهیونیستی رو به پیشرفت است و در تمام زمینه‌ها گسترش یافته‌اند.

این در حالی است که سفارت صهیونیست‌ها در امارات، دو روز قبل مراسمی برای بزرگداشت نظامیان کشته‌شده رژیم اشغالگر برگزار کرده بود؛ امری که واکنش‌های بسیاری در پی داشت.

دور روز گذشته نیز، رسانه‌های فلسطینی از انجام عملیاتی فداکارانه در منطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند. این عملیات مقاومتی با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته که طی آن سه صهیونیست کشته و چند تن دیگر نیز زخمی شدند.

گروه‌ها و جنبش‌های مختلف محور مقاومت ضمن قدردانی از تداوم عملیات‌های مقاومتی توسط ملت فلسطین، آن‌ها را پاسخی به تداوم تجاوزات رژیم موقت صهیونیستی به مسجدالاقصی و مقدسات فلسطین دانستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    2 1
    عاقبت تفکر وهابیت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس