کد خبر 1371179
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲
شوک امپولی جواب نداد؛ اینتر به صدر رفت

شاگردان اینزاگی شکست ۲ بر صفر را با پیروزی ۴ بر ۲ عوض کردند تا موقتا به صدر جدول سری آ ایتالیا بروند.

به گزارش مشرق، اولین بازی از هفته سی‌وششم سری آ ایتالیا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ با دیدار دو تیم اینتر و امپولی در ورزشگاه سن‌سیرو آغاز شد.

اینتر که قبل از این بازی در رده دوم جدول قرار داشت با توجه به اختلاف ۲ امتیازی با میلان صدرنشین، در صورت برتری تا روز یکشنبه و جدال تیم‌های هلاس‌ورونا و آث‌میلان موقتا به صدر جدول می‌رفت اما امپولی رده چهاردهمی تنها به فکر حفظ جایگاه خود در میانه‌های جدول بود.

پینامونتی در دقیقه ۵ این بازی نخستین گل بازی را برای میهمان به ثمر رساند تا نتیجه یک بر صفر به سود امپولی شود، ۵ دقیقه بعد امپولی گل دوم را هم به ثمر رساند اما داور این گل را بعد از بررسی تصاویر کمک داور ویدئویی به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه بازی تکل مدافع امپولی منجر به اعلام ضربه پنالتی شد اما بازهم کمک داور ویدئویی به کمک، داور این بازی آمد و در ادامه با رد شدن تصمیم وی، بازی با همان نتیجه ادامه پیدا کرد.

اینتر که برای رسیدن به گل تساوی به فکر حملات همه جانبه بود در دقیقه ۲۸ غافل‌گیر شد و اسلانی برای بار دوم دروازه این تیم را باز کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول و در شرایطی که هواداران دو تیم آماده ۱۵ دقیقه وقت استراحت می‌شدند ارسال از جناج چپ با اشتباه بازیکن امپولی همراه بود تا با گل به خودی سیمونه روماگنولی دو تیم به حداقل اختلاف برسند.

در آخرین دقیقه نیمه اول اینتر به بازی برگشت و مارتینز با شوت روی پا، توپ را به گوشه دروازه امپولی رساند تا ۴۵ دقیقه اول با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

شاگردان اینزاگی که در هر ۷ دیدار قبلی برابر امپولی به پیروزی رسیده بودند، در ۴۵ دقیقه دوم به دنبال گل برتری و پیروزی در این بازی بودند. در دقیقه ۶۴ این دیدار مارتینز توپ برگشتی از سوی مدافعان امپولی را به گل تبدیل کرد تا اینتر بازگشتی خاطره انگیز داشته باشد.

الکسیس سانچز در وقت های اضافه نیمه دوم نیز چهارمین گل اینتر را به ثمر رساند تا شاگردان اینزاگی شکست ۲ بر صفر را با برد ۴ بر ۲ عوض کند.

اینتر که در ۶ دیدار از ۷ دیدار اخیرش در تمامی رقابت‌ها به پیروزی رسیده بود، امشب نیز با برتری زمین بازی را ترک کرد تا شاگردان اینزاگی موقتا به صدر جدول سری آ بروند. 

با این نتیجه اینتر با ۷۸ امتیاز به صدر جدول رفت تا هواداران این تیم منتظر بازی روز یکشنبه  هلاس ورونا و میلان و تعیین تکلیف صدر جدول باشند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس